[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NON… Mehr…
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LITERARY CRITICISM COLLECTIONS FIRST NATIVE (ENGLAND AND WALES) SECONDARY EDUCATION, 64 Seiten; 9780521805551.3 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 500, Books<
ZVAB.com
Studibuch, Stuttgart, Germany [70002967] [Rating: 4 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LIT… Mehr…
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LITERARY CRITICISM COLLECTIONS FIRST NATIVE (ENGLAND AND WALES) SECONDARY EDUCATION, 64 Seiten; 9780521805551.3 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 500, Books<
AbeBooks.de
Studibuch, Stuttgart, Germany [70002967] [Rating: 4 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Literacy in Context is your key to delivering the Framework for Teaching English. Each book will help students to understand more about a particular kind of writing, learn about its langu… Mehr…
Literacy in Context is your key to delivering the Framework for Teaching English. Each book will help students to understand more about a particular kind of writing, learn about its language features and work towards their own piece of writing in a similar style., [PU: Cambridge University Press]<
medimops.de
Nr. M00521805554 Versandkosten:, 3, DE. (EUR 3.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NON… Mehr…
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LITERARY CRITICISM COLLECTIONS FIRST NATIVE (ENGLAND AND WALES) SECONDARY EDUCATION, 64 Seiten; 9780521805551.3 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 500, Books<
NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Studibuch, Stuttgart, Germany [70002967] [Rating: 4 (von 5)]
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LIT… Mehr…
[EAN: 9780521805551], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Cambridge University Pr.], / EDUCATIONAL: ENGLISH LANGUAGE & LITERACY FOR NATIONAL CURRICULUM KEY STAGE 3 JUVENILE NONFICTION LITERARY CRITICISM COLLECTIONS FIRST NATIVE (ENGLAND AND WALES) SECONDARY EDUCATION, 64 Seiten; 9780521805551.3 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 500, Books<
NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Studibuch, Stuttgart, Germany [70002967] [Rating: 4 (von 5)]
Literacy in Context is your key to delivering the Framework for Teaching English. Each book will help students to understand more about a particular kind of writing, learn about its langu… Mehr…
Literacy in Context is your key to delivering the Framework for Teaching English. Each book will help students to understand more about a particular kind of writing, learn about its language features and work towards their own piece of writing in a similar style., [PU: Cambridge University Press]<
- Nr. M00521805554 Versandkosten:, 3, DE. (EUR 3.00)
1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
Literacy in Context is an up-to-date, flexible and affordable programme for teaching about grammar and English language at Key Stage 3. The course adopts the methodology of the National Literacy Strategy Framework for Teaching English and promotes a unique six-step approach to learning about language. The author team comprises experienced, well-respected names in English teaching as well as practising classroom teachers. All the materials have practical application in the classroom, with the language features very clearly defined and practised in context. The course provides text types specified by the revised curriculum, and tailor-made resources including lesson plans, writing frames, assessment models for target setting and text extracts for reading and analysis. The comprehensive support offered by Literacy in Context gives both experienced and newly qualified teachers confidence to deliver the National Literacy Strategy alongside the demands of the National Curriculum 2000.
Detailangaben zum Buch - Language to Analyse, Review and Comment Teacher's Portfolio
EAN (ISBN-13): 9780521805551 ISBN (ISBN-10): 0521805554 Erscheinungsjahr: 2001 Herausgeber: CAMBRIDGE UNIV PR 64 Seiten Gewicht: 0,193 kg Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-05-17T15:34:55+02:00 (Berlin) Detailseite zuletzt geändert am 2023-12-11T10:52:40+01:00 (Berlin) ISBN/EAN: 0521805554
ISBN - alternative Schreibweisen: 0-521-80555-4, 978-0-521-80555-1 Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe: Autor des Buches: john connor Titel des Buches: comment, portfolio, the little review, context