How Students Think and Learn Science Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - neues Buch
2012, ISBN: 9783639420128
Kartoniert, 224 Seiten, 220mm x 150mm x 14mm, Sprache(n): eng Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can… Mehr…
buchfreund.de MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
How Students Think and Learn Science : Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - Taschenbuch
2012, ISBN: 3639420128
[EAN: 9783639420128], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], Druck auf Anfrage Neuware - Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex conte… Mehr…
AbeBooks.de AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639420128
[ED: Taschenbuch], [PU: AV Akademikerverlag], Neuware - Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can devel… Mehr…
booklooker.de |
2012, ISBN: 9783639420128
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: AV Akademikerverlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Smith ShirleyPh.D… Mehr…
booklooker.de |
How Students Think and Learn Science Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - neues Buch
2012, ISBN: 3639420128
Kartoniert / Broschiert Bildungsstrategien und -politik, Bildungswesen: Organisation und Verwaltung, mit Schutzumschlag 11, [PU:AV Akademikerverlag]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
How Students Think and Learn Science Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - neues Buch
2012, ISBN: 9783639420128
Kartoniert, 224 Seiten, 220mm x 150mm x 14mm, Sprache(n): eng Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can… Mehr…
Shirley Smith:
How Students Think and Learn Science : Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - Taschenbuch2012, ISBN: 3639420128
[EAN: 9783639420128], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], Druck auf Anfrage Neuware - Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex conte… Mehr…
ISBN: 9783639420128
[ED: Taschenbuch], [PU: AV Akademikerverlag], Neuware - Revision with unchanged content. Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can devel… Mehr…
2012, ISBN: 9783639420128
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: AV Akademikerverlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Smith ShirleyPh.D… Mehr…
How Students Think and Learn Science Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains - neues Buch
2012, ISBN: 3639420128
Kartoniert / Broschiert Bildungsstrategien und -politik, Bildungswesen: Organisation und Verwaltung, mit Schutzumschlag 11, [PU:AV Akademikerverlag]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - How Students Think and Learn Science
EAN (ISBN-13): 9783639420128
ISBN (ISBN-10): 3639420128
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: AV Akademikerverlag
Buch in der Datenbank seit 2014-04-27T08:51:56+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-12-18T19:18:20+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3639420128
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-42012-8, 978-3-639-42012-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: chains food, vygotsky, science chains, how think, learn think
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783836428002 How Students Think and Learn Science: Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky?s Socio-cultural Interaction to Understand the Concepts of Pollination, Seed Dispersal, and Food Chains (Smith, Shirl)
< zum Archiv...