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Trends and Issues in Global Tourism 2009 - Roland Conrady; Martin Buck
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Roland Conrady; Martin Buck:

Trends and Issues in Global Tourism 2009 - neues Buch

2009, ISBN: 9783540921998

As other industries, the global travel and tourism industry has been facing immense challenges and highly visible upheaval since the beginning of the new millennium. The International Tou… Mehr…

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Trends and Issues in Global Tourism 2009 - Diederich Bakker
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Trends and Issues in Global Tourism 2009 - neues Buch

2009, ISBN: 9783540921998

Climate change affects the tourism industry as much as gas prices do the aviation industry. This book probes important trends in the global tourism industry and analyzes developments in t… Mehr…

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Roland Conrady; Martin Buck:
Trends and Issues in Global Tourism 2009 - Erstausgabe

2009

ISBN: 9783540921998

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Trends and Issues in Global Tourism 2009 - neues Buch

2009, ISBN: 9783540921998

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2009, ISBN: 9783540921998

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Trends and Issues in Global Tourism 2009


EAN (ISBN-13): 9783540921998
ISBN (ISBN-10): 3540921990
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: Springer Berlin
278 Seiten
Sprache: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 9783540921998

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-92199-0, 978-3-540-92199-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: conrady, satake, roland buck, roland conrad, martin roland, diederich
Titel des Buches: trends and issues global tourism


Daten vom Verlag:

Autor/in: Roland Conrady; Martin Buck
Titel: Trends and Issues in Global Tourism; Trends and Issues in Global Tourism 2009
Verlag: Springer; Springer Berlin
278 Seiten
Erscheinungsjahr: 2009-11-25
Berlin; Heidelberg; DE
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XX, 278 p. 66 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Gastgewerbe, Sport-, Freizeit- und Tourismusindustrie; Verstehen; Aviation; Business Travel; Destination; Destination Management; Europe; Global Tourism; Hospitality Industry; Import; Meetings; Travel; business; innovation; management; meeting; strategy; B; Tourism Management; Regional and Spatial Economics; Economic Geography; Human Geography; Business and Management; Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie; Regionalstudien / Internationale Studien; Wirtschaftsgeographie; Humangeographie; BB

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