- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 36,90, größter Preis: € 75,82, Mittelwert: € 51,79
1
Corporate Social Responsibility - Samuel O. Idowu
Bestellen
bei booklooker.de
€ 53,48
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Samuel O. Idowu:

Corporate Social Responsibility - neues Buch

2011, ISBN: 9783642409745

[ED: Buch], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Neuware - In today's global business environment it is no longer acceptable that a corporation does well simply by doing good. It is expected… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchhandlung Kisch & Co.
2
Corporate Social Responsibility - Samuel O. Idowu
Bestellen
bei booklooker.de
€ 50,82
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Samuel O. Idowu:

Corporate Social Responsibility - neues Buch

2011, ISBN: 9783642409745

[ED: Buch], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Neuware - In today's global business environment it is no longer acceptable that a corporation does well simply by doing good. It is expected… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Mein Buchshop
3
Corporate Social Responsibility / Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders / Samuel O. Idowu (u. a.) / Buch / CSR, Sustainability, Ethics & Governance / Englisch / 2013 - Idowu, Samuel O.
Bestellen
bei booklooker.de
€ 36,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Idowu, Samuel O.:
Corporate Social Responsibility / Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders / Samuel O. Idowu (u. a.) / Buch / CSR, Sustainability, Ethics & Governance / Englisch / 2013 - gebunden oder broschiert

2013

ISBN: 9783642409745

[ED: Gebunden], [PU: Springer-Verlag GmbH], In today's global business environment it is no longer acceptable that a corporation does well simply by doing good. It is expected. With incre… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
4
Corporate Social Responsibility Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders - Idowu, Samuel O. (Herausgeber); Okpara, John O. (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 75,82
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Idowu, Samuel O. (Herausgeber); Okpara, John O. (Herausgeber):
Corporate Social Responsibility Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders - gebunden oder broschiert

2013, ISBN: 3642409741

2013 Gebundene Ausgabe Corporate Finance, Strategisches Management, Unternehmensethik und soziale Verantwortung, CSR, CSR; CorporateCitizenship; GlobalBusiness; Socialmessaging; sustain… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Bestellen
bei buchfreund.de
€ 41,94
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Okpara, John O. und Samuel O. Idowu:
Corporate Social Responsibility Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders 2013 - gebrauchtes Buch

2013, ISBN: 9783642409745

2013 Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2013 24168786/12 Versandkostenfreie Lieferung Sustainability,Social messaging,Global business,CSR,Volunteering,Corpo… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Corporate Social Responsibility

In today's global business environment it is no longer acceptable that a corporation does well simply by doing good. It is expected. With increasing pressures from stakeholders to improve the bottom line as well as to be good corporate citizens, business leaders face tough decisions. What social issues should we support? What initiatives should we develop that will do the most good for the company as well as the cause? Do we include social messages in our advertising, encourage our employees to volunteer, do we modify our business practices? How do we integrate a new initiative into current strategies? These and other challenges will continue to face future leaders.

This book provides thoughtful answers to these important questions, and to many more. The book offers suggestions on how to choose among major worthy causes and also how to measure the amount of good achieved both for the recipients and the companies themselves. Of course, all is not only about challenges, there are loads of opportunities that go along with them but it’s only responsible and sustainable leaders who would be able to spot these opportunities. That is the future which awaits 21st century leaders.

Detailangaben zum Buch - Corporate Social Responsibility


EAN (ISBN-13): 9783642409745
ISBN (ISBN-10): 3642409741
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: Springer Berlin

Buch in der Datenbank seit 2014-07-09T22:52:48+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-05-05T16:57:07+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783642409745

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-40974-1, 978-3-642-40974-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: samuel, samue, john, idowu
Titel des Buches: responsibility corporate social, social strategies


Daten vom Verlag:

Autor/in: John O. Okpara; Samuel O. Idowu
Titel: CSR, Sustainability, Ethics & Governance; Corporate Social Responsibility - Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders
Verlag: Springer; Springer Berlin
296 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-12-11
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXXI, 296 p. 16 illus.

BB; Hardcover, Softcover / Philosophie/Allgemeines, Lexika; Unternehmensethik und soziale Verantwortung, CSR; Verstehen; Wirtschaft; CSR; Corporate Citizenship; Global business; Social messaging; Sustainability; Volunteering; Business Ethics; Public Administration; Business Strategy and Leadership; Öffentliche Verwaltung; Strategisches Management; EA; BC

century leaders.
Focusses on issues that are of utmost importance to corporate entities, which aspire to act socially responsible and successful at the same time Supports decision making for sustainable strategies Provides a basis for senior undergraduate and graduate courses in CSR Includes supplementary material: sn.pub/extras

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783030004392 Corporate Social Responsibility in Poland (Springer)


< zum Archiv...