. .
Deutsch
Deutschland
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Suchtools
Anmelden

Anmelden mit Facebook:

Registrieren
Passwort vergessen?


Such-Historie
Merkliste
Links zu eurobuch.de

Dieses Buch teilen auf…
Buchtipps
Aktuelles
Tipp von eurobuch.de
Werbung
Bezahlte Anzeige
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 63,15 €, größter Preis: 93,08 €, Mittelwert: 81,49 €
Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)

Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores - Taschenbuch

2014, ISBN: 9783658045722

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: Gabler Springer Fachmedien Wiesbaden Springer, Berlin], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty and purchase intention in a firm's online and offline stores. INHALT: _Definition and Operationalization of Online Channel Integration.- Experimental Analysis of the Relationship between Online Integration and Customer Reactions.- Implications for Companies operating Online and Offline Distribution Channels.- Managerial Suggestions for the Implementation of an Integrated Channel System., [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, H: 210mm, B: 148mm, T: 17mm, [GW: 404g]

Neues Buch Booklooker.de
Syndikat Buchdienst
Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Online Channel Integration - Jochen Binder
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)

Jochen Binder:

Online Channel Integration - Taschenbuch

ISBN: 9783658045722

[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler, Betriebswirt.-Vlg], Neuware - Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty and purchase intention in a firm's online and offline stores., [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 211x168x17 mm, [GW: 403g]

Neues Buch Booklooker.de
Carl Hübscher GmbH
Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Online Channel Integration - Jochen Binder
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jochen Binder:
Online Channel Integration - neues Buch

ISBN: 9783658045722

ID: e94ee4ca5dda57437ee95f7614c8a6d9

Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty and purchase intention in a firm's online and offline stores. Bücher / Sozialwissenschaften, Recht & Wirtschaft / Wirtschaft / Management

Neues Buch Dodax.de
Nr. 577e96d9e4b0f83dd9fd043a Versandkosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Online Channel Integration
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Online Channel Integration - neues Buch

ISBN: 9783658045722

ID: e94ee4ca5dda57437ee95f7614c8a6d9

Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty and purchase intention in a firm's online and offline stores. Bücher / Sozialwissenschaften, Recht & Wirtschaft / Wirtschaft / Management

Neues Buch Dodax.de
Nr. 577e96d9e4b0f83dd9fd043a Versandkosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 4 Tage, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores - Jochen Binder
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jochen Binder:
Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores - Taschenbuch

2013, ISBN: 3658045728

Taschenbuch, [EAN: 9783658045722], Springer Gabler, Springer Gabler, Book, [PU: Springer Gabler], 2013-12-13, Springer Gabler, 58302011, Management, 58298011, Management & Führung, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 58303011, Wissenschaftliche Betriebsführung, 58298011, Management & Führung, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 58325011, Forschung, 58319011, Marketing, 58316011, Marketing & Verkauf, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Amazon.de (Intern...
---SuperBookDeals---
Gebraucht Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

< zum Suchergebnis...
Details zum Buch
Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores
Autor:

Binder, Jochen

Titel:

Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores

ISBN-Nummer:

9783658045722

Detailangaben zum Buch - Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores


EAN (ISBN-13): 9783658045722
ISBN (ISBN-10): 3658045728
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2014
Herausgeber: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

Buch in der Datenbank seit 03.08.2014 17:43:52
Buch zuletzt gefunden am 10.12.2016 08:21:39
ISBN/EAN: 9783658045722

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-658-04572-8, 978-3-658-04572-2

< zum Suchergebnis...
< zum Archiv...
Benachbarte Bücher