- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 44,09, größter Preis: € 80,67, Mittelwert: € 57,68
1
Advertising and Media : The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Chanduji Thakor
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Chanduji Thakor:

Advertising and Media : The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Taschenbuch

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Age… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 80,67
Versand: € 5,901
Bestellengesponserter Link

Chanduji Thakor:

Advertising and Media (Paperback) - Taschenbuch

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing, Germany], Language: English. Brand new Book. The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 5.90 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)]
3
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 51,56
Bestellengesponserter Link
Chanduji Thakor:
Advertising and Media the Advertising Industry Consists of Four Principal Entities Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Taschenbuch

2007

ISBN: 9783659175985

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
4
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Thakor, Chanduji
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 38,00
(ca. € 44,09)
Versand: € 5,201
Bestellengesponserter Link
Thakor, Chanduji:
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers - Taschenbuch

2012, ISBN: 9783659175985

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 116 Seiten, Publiziert: 2012-07-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.18 kg, Management, Business, Finance & Law, Subjects, Books, LAP LAMBERT A… Mehr…

Versandkosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.20) Amazon.co.uk
5
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers [Soft Cover ] - Thakor, Chanduji
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 63,06
Versand: € 8,181
Bestellengesponserter Link
Thakor, Chanduji:
Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers [Soft Cover ] - Taschenbuch

2012, ISBN: 3659175986

[EAN: 9783659175985], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 8.18 booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Rating: 4 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Advertising and Media: The advertising industry consists of four principal entities: Advertisers, Agencies, Media and Suppliers


EAN (ISBN-13): 9783659175985
ISBN (ISBN-10): 3659175986
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2008-06-07T20:30:50+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-07T20:35:45+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783659175985

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-659-17598-6, 978-3-659-17598-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: the four, advertising


< zum Archiv...