- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 41,05, größter Preis: € 51,17, Mittelwert: € 45,25
1
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI
Bestellen
bei AbeBooks.fr
€ 41,05
Versand: € 15,001
Bestellengesponserter Link
AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI:

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - Taschenbuch

2011, ISBN: 3844399267

[EAN: 9783844399264], Nouveau livre, [SC: 15.0], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING STRATEGIES PROFITABILITY FINANCIAL INSTITUTIONS SERVICE PRODUCTIVITY P… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 15.00 moluna, Greven, Germany [73551232] [Note: 4 (sur 5)]
2
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 41,05
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

AKINYELE SAMUEL TAIWO|ODUTOLA SOPHIA OPEYEMI:

IMPACT OF MARKETING STRATEGIES - Taschenbuch

2011, ISBN: 3844399267

[EAN: 9783844399264], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING STRATEGIES PROFITABILITY FINANCIAL INSTITUTIONS SERVICE PRODUCTIVITY PRICE, Dieser Artik… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - SAMUEL TAIWO, AKINYELE, SOPHIA OPEYEMI, ODUTOLA
Bestellen
bei amazon.de
€ 43,99
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
SAMUEL TAIWO, AKINYELE, SOPHIA OPEYEMI, ODUTOLA:
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - Taschenbuch

2011

ISBN: 9783844399264

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 88 Seiten, Publiziert: 2011-05-24T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.31 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Market… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - Samuel Taiwo, Akinyele; Sophia Opeyemi, Odutola
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Samuel Taiwo, Akinyele; Sophia Opeyemi, Odutola:
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA - neues Buch

2011, ISBN: 3844399267

Kartoniert / Broschiert, Protège-cahier 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Sans frais d'envoi en Allemagne. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 51,17
Bestellengesponserter Link
Samuel Taiwo, Akinyele, and Sophia Opeyemi, Odutola:
Impact of Marketing Strategies - Taschenbuch

2011, ISBN: 9783844399264

Trade paperback, C., New., Trade paperback (US). Glued binding. 88 p., Saarbrucken, [PU: LAP Lambert Academic Publishing]

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Musiktitel
IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA

In this research study the techniques used are explored with a view to see the significant impact of marketing as a concept human invention. This involves those activities we enjoyed in order to satisfy our economy needs and wants. Marketing as it were represents a very important factor in any business organization. Questionnaire, which was the primary source of data selection, was used as the survey instrument for the collection of data while secondary data were drawn from textbooks, journals and the internet. T-test and Pearson's Product Moment Correlation were used to test the hypothesis. Among the major findings are: (i) To know if effective marketing strategies have a positive correlation with the quality of marketing management practice. (ii) To know if marketing strategies creates awareness to customers. (iii) To know if profitability is dependent on marketing strategies. (iv)To ascertain that competitive marketing strategies have a positive impact on banks. The recommendations will focus on what can be done to improve marketing strategies thereby increasing profit for a better business environment placing emphasis on the importance of marketing strategies.

Detailangaben zur CD - IMPACT OF MARKETING STRATEGIES: ON PROFITABILITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS IN NIGERIA


EAN (ISBN-13): 9783844399264
ISBN (ISBN-10): 3844399267
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

CD in der Datenbank seit 2009-10-27T07:51:01+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-10T23:39:40+02:00 (Berlin)
EAN: 9783844399264

EAN - alternative Schreibweisen:
3-8443-9926-7, 978-3-8443-9926-4


< zum Archiv...