- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 58,99, größter Preis: € 62,25, Mittelwert: € 59,65
1
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE : A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - Adrienne Cooper
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 59,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Adrienne Cooper:

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE : A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - Taschenbuch

2011, ISBN: 3843384436

[EAN: 9783843384438], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Activists and consumers are increasingly demanding co… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Adrienne Cooper
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 58,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Adrienne Cooper:

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Taschenbuch

ISBN: 9783843384438

Gebundene Ausgabe

*TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE* - A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE / Taschenbuch für 58.99 € / Aus dem Bereich: Bü… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Adrienne Cooper
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 58,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Adrienne Cooper:
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE - Taschenbuch

ISBN: 9783843384438

Gebundene Ausgabe

TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE ab 58.99 € als Taschenbuch: A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE. Aus dem Bereich: Büche… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 62,25
Bestellengesponserter Link
Adrienne Cooper:
Twoway Communication a Winwin Model for Facing Activist Pressure a Case Study on McDonald's and Unilever's Responses to Greenpeace - Taschenbuch

2002, ISBN: 9783843384438

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
5
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - Cooper, Adrienne
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 59,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Cooper, Adrienne:
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE A CASE STUDY ON MCDONALD''S AND UNILEVER''S RESPONSES TO GREENPEACE - neues Buch

2011, ISBN: 3843384436

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE

Activists and consumers are increasingly demanding companies act in the best interests of the global society and the environment, therefore a corporation's environmental record is becoming an important factor in achieving and maintaining business success. This paper consists of two case studies which examine how Greenpeace, an independent global environmental campaigning organization, targeted two major multi-national corporations, McDonald's and Unilever, in order to change destructive agricultural processes in the developing world. This research examines how these two corporations responded to activist pressure from Greenpeace and offers prescriptive insight on how corporations can avoid conflict and create mutually beneficial outcomes when responding to activist pressure. This research examines the outcome of both McDonald's and Unilever's dialogue with Greenpeace.

Detailangaben zum Buch - TWO-WAY COMMUNICATION: A WIN-WIN MODEL FOR FACING ACTIVIST PRESSURE


EAN (ISBN-13): 9783843384438
ISBN (ISBN-10): 3843384436
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2009-12-29T07:34:16+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-08T07:37:19+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783843384438

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8433-8443-6, 978-3-8433-8443-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: cooper
Titel des Buches: for activist, win, study


< zum Archiv...