- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 5,35, größter Preis: € 48,10, Mittelwert: € 21,08
1
Process-Based Strategische Planung Hardcover Rudolf Gruenig
Bestellen
bei ebay.de
€ 5,86
Versand: € 4,391
Bestellengesponserter Link

Process-Based Strategische Planung Hardcover Rudolf Gruenig - gebrauchtes Buch

ISBN: 9783540235712

buch. Process-Based Strategische Planung Hardcover Rudolf GruenigDas Datenblatt dieses Produkts wurde ursprünglich auf Englisch verfasst. Unten finden Sie eine automatische Übersetzung in… Mehr…

99.1, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Versandkosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Standard Shipping from outside], Dunfermline, [TO: Weltweit] (EUR 4.39) better_world_books_uk
2
Process-Based Strategic Planning - Grunig, Rudolf, Kuhn, Richard
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 4,54
(ca. € 5,35)
Versand: € 5,661
Bestellengesponserter Link

Grunig, Rudolf, Kuhn, Richard:

Process-Based Strategic Planning - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9783540235712

Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K, Hardcover, Auflage: 3, 404 Seiten, Publiziert: 2005-02-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.72 kg, Verkaufsrang: 11243645, Strategy, Ma… Mehr…

Versandkosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.66) betterworldbooksltd
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 40,85
(ca. € 37,57)
Versand: € 17,531
Bestellengesponserter Link
Grunig, Rudolf;Kuhn, Richard:
Process-Based Strategic Planning: 3rd Ed - gebunden oder broschiert

2005

ISBN: 9783540235712

Seacaucs, New Jersey, U.S.A.: Springer-Verlag New York Inc, 2005. hardcover in fine condition. 3rd edition. small name inside.. 3rd Edition. Hardcover. Fine., Seacaucs, New Jersey, U.S.A.… Mehr…

Versandkosten: EUR 17.53 Bingo Used Books
4
Process-based Strategic Planning - Clark, Anthony, Rudolf Grünig  und Richard Gaggl
Bestellen
bei booklooker.de
€ 48,10
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Clark, Anthony, Rudolf Grünig und Richard Gaggl:
Process-based Strategic Planning - gebrauchtes Buch

2005, ISBN: 9783540235712

[PU: Springer Berlin], Gepflegter, sauberer Zustand. 3. Auflage. 1723605/2, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 3rd ed., Banküberweisung, PayPal, Klarna-Sofortüberw… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 8,50
Versand: € 8,191
Bestellengesponserter Link
Grünig, Rudolf; Kühn, Richard:
Process-based Strategic Planning - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 354023571X

[EAN: 9783540235712], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Springer], Used, some outer edges have minor scuffs, cover has light scratches, some outer pages have shelf wear, book content is… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 8.19 Hay-on-Wye Booksellers, Hay-on-Wye, HEREF, United Kingdom [50563749] [Rating: 4 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Process-Based Strategic Planning

A company's strategies define its future direction specifying not only target market positions for many years to come, but also the key competitive advantages both at the level of the market offers and for resources. Developing future strategies is an important and complex task which is the core issue in this book. After a short introduction to strategic planning a heuristic process for determining future strategies is presented. This process is divided into seven steps and for each of these steps detailed recommendations for problem-solving are provided and illustrated through many concrete examples. The new edition is improved and contains new material. TOC:The idea of strategic planning.- The process of strategic planning and the resulting documents.- Strategy project planning and strategic analysis.- Developing corporate strategies.- Developing business strategies.- Defining the implementation measures and assessing and approving the strategies.

Detailangaben zum Buch - Process-Based Strategic Planning


EAN (ISBN-13): 9783540235712
ISBN (ISBN-10): 354023571X
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K

Buch in der Datenbank seit 2007-07-03T10:41:47+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-08T16:01:18+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783540235712

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-23571-X, 978-3-540-23571-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: kühn richard, kuhn richard, kuhn rudolf, grünig, grunig
Titel des Buches: process based strategic planning


Daten vom Verlag:

Autor/in: Rudolf Grünig; Richard Gaggl
Titel: Process-based Strategic Planning
Verlag: Springer; Springer Berlin
380 Seiten
Erscheinungsjahr: 2005-02-16
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Übersetzer/in: Anthony Clark
Gewicht: 0,748 kg
Sprache: Englisch
48,10 € (DE)
49,45 € (AT)
75,07 CHF (CH)
Not available, publisher indicates OP

BB; Book; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Management und Managementtechniken; Verstehen; Management; Strategic Management; business; Business Strategies; strategy; planning; Strategy Planning Project; Strategic Planning; Toolbox; development; B; Management; Business and Management; Organization; Organisationstheorie und -verhalten; Optimieren; BB; EA; BB

The idea of strategic planning.- Strategies, strategic planning and success potentials.- The development of strategic planning.- Assessment of strategies.- The process of strategic planning and the resulting documents.- Strategic documents as the result of strategic planning.- The process of strategic planning.- The strategic analysis and planning toolbox.- Strategy project planning and strategic analysis.- Project planning.- Strategic analysis.- Developing corporate strategies.- Defining the strategic businesses.- Assessing relevant industries with the help of competitive intensity models.- Determining strategic objectives with the help of portfolio methods.- The corporate strategy development process.- Developing business strategies.- Generic business strategies.- Specifying business strategies at the level of the market offer.- Specifying business strategies at the level of resources.- The business strategy development process.- Defining the implementation measures and assessing and approving the strategies.- Defining the implementation measures.- Final assessment of strategies and strategy implementation measures.- Formulating and approving the strategic documents.

< zum Archiv...