- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 44,41, größter Preis: € 171,17, Mittelwert: € 77,56
1
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective (Paperback) - Ralf Hossdorf
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 73,49
Versand: € 3,391
Bestellengesponserter Link
Ralf Hossdorf:

Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective (Paperback) - Taschenbuch

2012, ISBN: 3639420810

[EAN: 9783639420814], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], Language: English . Brand New Book. Revision with unchanged content. German E-commerce is well-off; an average growth in revenue … Mehr…

  - NEW BOOK. Versandkosten: EUR 3.39 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)]
2
Fundamental Success Factors for Online Shops - Ralf Hossdorf
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Ralf Hossdorf:

Fundamental Success Factors for Online Shops - Taschenbuch

2005, ISBN: 9783639420814

Paperback, [PU: AV Akademikerverlag], Revision with unchanged content. German E-commerce is well-off; an average growth in revenue of 17% in the first half of 2005 implies much better ma… Mehr…

  - Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from  the Consumer Perspective - Ralf Hossdorf
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 43,69
(ca. € 49,75)
Versand: € 4,801
Bestellengesponserter Link
Ralf Hossdorf:
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective - Taschenbuch

2012

ISBN: 3639420810

Paperback, [EAN: 9783639420814], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2012-05-31, AV Akademikerverlag, 268091, Accounting, 659892, Audits & Auditing,… Mehr…

  - Gebraucht. Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 2-3 business days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 4.80) langton_info_england
4
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from  the Consumer Perspective - Ralf Hossdorf
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 39,00
(ca. € 44,41)
Versand: € 5,011
Bestellengesponserter Link
Ralf Hossdorf:
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective - Taschenbuch

2012, ISBN: 3639420810

Paperback, [EAN: 9783639420814], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2012-05-31, AV Akademikerverlag, 268091, Accounting, 659892, Audits & Auditing,… Mehr…

  - Neuware. Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 24 hours. (EUR 5.01) Amazon.co.uk
5
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective - Ralf Hossdorf
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 171,17
Versand: € 32,471
Bestellengesponserter Link
Ralf Hossdorf:
Fundamental Success Factors for Online Shops: Market Research from the Consumer Perspective - Taschenbuch

2012, ISBN: 3639420810

[EAN: 9783639420814], Gebraucht, guter Zustand, [PU: AV Akademikerverlag], Ships with Tracking Number! INTERNATIONAL WORLDWIDE Shipping available. May not contain Access Codes or Suppleme… Mehr…

  - NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 32.47 Books Express, Portsmouth, NH, U.S.A. [61727479] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Fundamental Success Factors for Online Shops

Revision with unchanged content. German E-commerce is well-off; an average growth in revenue of 17% in the first half of 2005 implies much better market conditions than the traditional retail business has experienced. Nevertheless numerous online shops are struggling with increasing competition and shop shutdowns appear as frequent as openings. Consequently it is the objective of most online shops to motivate consumers to purchase. Due to the fact that many online shops fail to accomplish this objective, this study intends to investigate which characteristics online shops have to provide in order be chosen by consumers. To investigate this issue the author has conducted a survey with two research questions: - What characteristics of online shops are potential choice criteria from the consumer’s perspective? - Which choice criteria are the most fundamental success fact

Detailangaben zum Buch - Fundamental Success Factors for Online Shops


EAN (ISBN-13): 9783639420814
ISBN (ISBN-10): 3639420810
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: AV Akademikerverlag

Buch in der Datenbank seit 2014-03-21T22:05:40+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2018-02-27T15:47:45+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783639420814

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-42081-0, 978-3-639-42081-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hossdorf
Titel des Buches: online shop


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783836419734 Fundamental Success Factors for Online Shops (Hossdorf, Ralf)


< zum Archiv...