The impact of viral adverts on purchase intentions : Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - Taschenbuch
2013, ISBN: 3639473701
[EAN: 9783639473704], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware -The purpose of this study is to explore how commercial and non-commercial viral adverts hav… Mehr…
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ISBN: 9783639473704
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The impact of viral adverts on purchase intentions Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - neues Buch
2015, ISBN: 3639473701
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - The impact of viral adverts on purchase intentions
EAN (ISBN-13): 9783639473704
ISBN (ISBN-10): 3639473701
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: AV Akademikerverlag
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Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-27T04:50:27+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783639473704
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-47370-1, 978-3-639-47370-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: intentions, impact exploring, viral
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