- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 64,20, größter Preis: € 144,58, Mittelwert: € 106,72
1
Towards Equity in Mathematics Education - Herausgegeben von Forgasz, Helen Rivera, Ferdinand
Bestellen
bei booklooker.de
€ 91,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Herausgegeben von Forgasz, Helen Rivera, Ferdinand:

Towards Equity in Mathematics Education - Taschenbuch

2014, ISBN: 9783642428357

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer, Berlin], This volume gathers together twenty major chapters that tackle a variety of issues associated with equity in mathematics education alon… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Bestellen
bei booklooker.de
€ 128,39
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Helen Forgasz:

Towards Equity in Mathematics Education - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783642428357

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Neuware - This volume gathers together twenty major chapters that tackle a variety of issues associated with equity in mathematics edu… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Mein Buchshop
3
Towards Equity in Mathematics Education
Bestellen
bei CampusRitter.de
€ 64,20 (Miete/M)
Bestellen (Miete/m)gesponserter Link
Towards Equity in Mathematics Education (Mieten. Jahres-Abopreis pro Monat)

2014

ISBN: 9783642428357

Gender, Culture, and Diversity This volume gathers together twenty major chapters that tackle a variety of issues associated with equity in mathematics education along the dimensions of g… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten; Lieferung nur nach D. Campusritter
4
Towards Equity in Mathematics Education - Forgasz, Helen Rivera, Ferdinand
Bestellen
bei booklooker.de
€ 104,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Forgasz, Helen Rivera, Ferdinand:
Towards Equity in Mathematics Education - Taschenbuch

2014, ISBN: 9783642428357

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Most recent information a… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Towards Equity in Mathematics Education Gender, Culture, and Diversity - Rivera, Ferdinand (Herausgeber); Forgasz, Helen (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 144,58
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Rivera, Ferdinand (Herausgeber); Forgasz, Helen (Herausgeber):
Towards Equity in Mathematics Education Gender, Culture, and Diversity - neues Buch

2014, ISBN: 3642428355

2012 Kartoniert / Broschiert Gender Studies: Gruppen, Pädagogik, Fachspezifischer Unterricht, Mathematik, mathematicseducation, mit Schutzumschlag 11, [PU:Springer Berlin Heidelberg; Sp… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Towards Equity in Mathematics Education


EAN (ISBN-13): 9783642428357
ISBN (ISBN-10): 3642428355
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2014
Herausgeber: Springer Berlin

Buch in der Datenbank seit 2014-05-28T14:17:21+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-02-01T10:24:51+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3642428355

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-42835-5, 978-3-642-42835-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: rivera, ferdinand, forgas, förg, river
Titel des Buches: mathematics


Daten vom Verlag:

Autor/in: Helen Forgasz; Ferdinand Rivera
Titel: Advances in Mathematics Education; Towards Equity in Mathematics Education - Gender, Culture, and Diversity
Verlag: Springer; Springer Berlin
598 Seiten
Erscheinungsjahr: 2014-04-13
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
149,79 € (DE)
153,99 € (AT)
165,50 CHF (CH)
POD
XVIII, 598 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; Culture; Diversity; Equity; Gender; Mathematics Education; Education; Gender Studies; Mathematics Education; Cultural Studies; Gender Studies: Gruppen; Fachspezifischer Unterricht; Mathematik; Kulturwissenschaften; BB; EA

The pursuit of equity in mathematics education is an important concern in the history of the present. Since there is no doubt about the significant role of mathematics in almost every aspect of life, it means that all individuals regardless of sex, in any age range, and in whatever context need to be provided with an opportunity to become mathematically able. The publication of his Springer volume on equity in mathematics education is situated at a time when there is strong and sustained research evidence indicating the persistence of an equity gap in mathematics, which has now enabled the mathematics education community to engage in a discourse of access for all. The volume gathers together twenty major chapters that tackle a variety of issues associated with equity in mathematics education along the dimensions of gender, culture, curriculum diversity, and matters of a biological nature. The research studies that are reported and discussed in the volume have been drawn from an international group of distinguished scholars whose impressive, forward-looking, and thought- provoking perspectives on relevant issues incite, broaden, and expand complicated conversations on how we might effectively achieve equity in mathematics education at the local, institutional, and systemic levels. Further, the up-to-date research knowledge in the field that is reflected in this volume provides conceptual and practical outlines for mechanisms of change, including models, examples, and usable theories that can inform the development of powerful equitable practices and the mobilization of meaningful equity interventions in different contexts of mathematics education. 
Most recent information and cutting edge research on equity in mathematics education Use of rigorous scientific methodologies in discussing equity issues in mathematics education Authors and editors are among the leading researchers in this area Volume provides conceptual and practical outlines for mechanisms of change? Includes supplementary material: sn.pub/extras

< zum Archiv...