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Ahmed, Niaz:

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - gebrauchtes Buch

1994, ISBN: 9781581120844

This cross-cultural content analysis (which merged traditional content analysis method with semiotic concepts) compared advertising in the United States (a highly individualistic and low-… Mehr…

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Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Taschenbuch

2000, ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Neubuch, [PU: Dissertation.Com.], BUSINESS & ECONOMICS / ADVERTISING PROMOTION, nach der Bestellung gedruckt Neuware -This cross-cultural content analysis (which mer… Mehr…

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Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Taschenbuch

2000

ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Dissertation.Com.,], Literary Criticism|Semiotics & Theory, Social Science|Anthropology|Cultural, Business & Economics|Advertising & P… Mehr…

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India


EAN (ISBN-13): 9781581120844
ISBN (ISBN-10): 1581120842
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2000
Herausgeber: Upublish.Com
120 Seiten
Gewicht: 0,168 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-07-07T14:50:57+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-07-17T10:32:51+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 1581120842

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-58112-084-2, 978-1-58112-084-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: india, advertising, content analysis


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