Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 3639420683 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 36,99 €, größter Preis: 42,69 €, Mittelwert: 40,28 €
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber:
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Taschenbuch

ISBN: 3639420683

[SR: 14663797], Paperback, [EAN: 9783639420685], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], AV Akademikerverlag, Revision with unchanged content. During the past few years, fast changes in the economic environment and massive technological developments in the field of information technology have constituted challenges for many companies. The growing capabilities to collect and store loads of internal and external data make it more and more difficult for a business’s management to find the really important pieces of information. This situation of information overload is tackeled by a variety of analytic concepts and tools which can be subsumed under the opalescent term of “Business Intelligence”. This book introduces these different con­cepts and then presents the most important tools such as data warehouses and data marts, online analytical processing, data mining, and reporting. The book aims at a not information technology focussed kind of presentation and evaluates the relevance of the tools introduced for companies’ daily operations. Therefore it adresses economists and managers (even of small and medium enterprises) who want to get a guided overview of the field of Business Intelligence as well as students of business administrations and of business infor, 3, Business & Money, 266117, Accounting, 2538, Biography & History, 2558, Business Culture, 2581, Economics, 2732, Education & Reference, 2604, Finance, 10020683011, Human Resources, 2624, Industries, 2638, Insurance, 2657, International, 2665, Investing, 2572, Job Hunting & Careers, 2675, Management & Leadership, 2698, Marketing & Sales, 2717, Personal Finance, 355561011, Processes & Infrastructure, 2650, Real Estate, 355562011, Skills, 2741, Small Business & Entrepreneurship, 7743000011, Taxation, 355578011, Women & Business, 1000, Subjects, 283155, Books

Neues Buch Amazon.com
Book Depository US
, Neuware Versandkosten:Usually ships in 1-2 business days, zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber:
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Taschenbuch

ISBN: 3639420683

Taschenbuch, [EAN: 9783639420685], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], AV Akademikerverlag, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

Neues Buch Amazon.de (Intern...
Amazon.de
Neuware Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 24 Stunden (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber:
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Taschenbuch

ISBN: 3639420683

Taschenbuch, [EAN: 9783639420685], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], AV Akademikerverlag, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

Neues Buch Amazon.de (Intern...
expressbuch24
, Neuware Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber:
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Taschenbuch

2012, ISBN: 3639420683

Paperback, [EAN: 9783639420685], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2012-05-31, AV Akademikerverlag, 68, Business, Finance & Law, 268091, Accounting, 659886, Biographies & Histories, 276808, Careers, 404214, E-Commerce, 268153, Economics, 275945, Law, 268290, Management, 268203, Personal Finance, 268179, Professional Finance, 659890, Reference & Education, 268314, Sales & Marketing, 268144, Small Business & Entrepreneurship, 1025612, Subjects, 266239, Books

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Amazon.co.uk
langton_info_england
Gebraucht Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 3-4 business days (EUR 4.80)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Jörg Hartenauer, Andreas Gadatsch (Ed.), Dirk Schreiber:
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools - Taschenbuch

2012, ISBN: 3639420683

Paperback, [EAN: 9783639420685], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2012-05-31, AV Akademikerverlag, 68, Business, Finance & Law, 268091, Accounting, 659886, Biographies & Histories, 276808, Careers, 404214, E-Commerce, 268153, Economics, 275945, Law, 268290, Management, 268203, Personal Finance, 268179, Professional Finance, 659890, Reference & Education, 268314, Sales & Marketing, 268144, Small Business & Entrepreneurship, 1025612, Subjects, 266239, Books

Neues Buch Amazon.co.uk
Amazon.co.uk
, Neuware Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 24 hours (EUR 4.80)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools

Revision with unchanged content. During the past few years, fast changes in the economic environment and massive technological developments in the field of information technology have constituted challenges for many companies. The growing capabilities to collect and store loads of internal and external data make it more and more difficult for a business’s management to find the really important pieces of information. This situation of information overload is tackeled by a variety of analytic concepts and tools which can be subsumed under the opalescent term of “Business Intelligence”. This book introduces these different con­cepts and then presents the most important tools such as data warehouses and data marts, online analytical processing, data mining, and reporting. The book aims at a not information technology focussed kind of presentation and evaluates the relevance of the tools introduced for companies’ daily operations. Therefore it adresses economists and managers (even of small and medium enterprises) who want to get a guided overview of the field of Business Intelligence as well as students of business administrations and of business infor

Detailangaben zum Buch - Introduction to Business Intelligence: Concepts and Tools


EAN (ISBN-13): 9783639420685
ISBN (ISBN-10): 3639420683
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: AV Akademikerverlag

Buch in der Datenbank seit 30.01.2013 22:41:21
Buch zuletzt gefunden am 09.09.2017 16:12:51
ISBN/EAN: 3639420683

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-42068-3, 978-3-639-42068-5


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher