- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 9,99, größter Preis: € 20,68, Mittelwert: € 16,56
1
What do you think about Brand Communities?
Bestellen
bei Thalia.de
€ 16,99
Versand: € 0,00
Bestellen

What do you think about Brand Communities? - neues Buch

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Mehr…

Nr. 25778890. Versandkosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
What do you think about Brand Communities?
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 21,90
(ca. € 20,68)
Versand: € 17,00
Bestellen
What do you think about Brand Communities? - neues Buch

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Mehr…

Nr. 25778890. Versandkosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.00)
3
What do you think about Brand Communities?
Bestellen
bei Thalia.de
€ 16,99
Versand: € 0,00
Bestellen
What do you think about Brand Communities? - neues Buch

2008

ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Mehr…

Nr. 25778890. Versandkosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
Bezahlte Anzeige
4
What do you think about Brand Communities?
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 19,90
(ca. € 18,13)
Versand: € 16,39
Bestellen
What do you think about Brand Communities? - neues Buch

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Mehr…

Nr. 25778890. Versandkosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.39)
5
What do you think about Brand Communities? - Bastian Storch
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 9,99
Versand: € 0,00
Bestellen
Bastian Storch:
What do you think about Brand Communities? - Erstausgabe

2008, ISBN: 9783640176618

An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2008

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - What do you think about Brand Communities?


EAN (ISBN-13): 9783640176618
ISBN (ISBN-10): 3640176618
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: GRIN Verlag

Buch in der Datenbank seit 2008-08-29T15:53:08+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-05-06T19:43:40+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3640176618

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-17661-8, 978-3-640-17661-8


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640176717 What do you think about Brand Communities? (Storch, Bastian)


< zum Archiv...