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What do you think about Brand Communities?
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What do you think about Brand Communities? - neues Buch

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Mehr…

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Bastian Storch:
What do you think about Brand Communities? - Erstausgabe

2008, ISBN: 9783640176618

An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2008

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - What do you think about Brand Communities?


EAN (ISBN-13): 9783640176618
ISBN (ISBN-10): 3640176618
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: GRIN Verlag

Buch in der Datenbank seit 2008-08-29T15:53:08+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-05-06T19:43:40+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3640176618

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-17661-8, 978-3-640-17661-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: storch, bastian, von fournier, brand planning
Titel des Buches: brand you


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