- 2 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 99,00, größter Preis: € 113,82, Mittelwert: € 106,41
1
Problem-Based Learning: A Didactic Strategy in the Teaching of System Simulation Lorenzo Cevallos-Torres Author
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
€ 99,00
Bestellengesponserter Link

Problem-Based Learning: A Didactic Strategy in the Teaching of System Simulation Lorenzo Cevallos-Torres Author - neues Buch

ISBN: 9783030133931

This book describes and outlines the theoretical foundations of system simulation in teaching, and as a practical contribution to teaching-and-learning models. It presents various methodo… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 113,82
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Miguel Botto-Tobar; Lorenzo Cevallos-Torres:

Problem-Based Learning: A Didactic Strategy in the Teaching of System Simulation - neues Buch

2019, ISBN: 9783030133931

eBooks, eBook Download (EPUB), [PU: Springer International Publishing], Springer International Publishing, 2019

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Problem-Based Learning: A Didactic Strategy in the Teaching of System Simulation Lorenzo Cevallos-Torres Author


EAN (ISBN-13): 9783030133931
Erscheinungsjahr: 2019
Herausgeber: Springer-Verlag New York, LLC Digital >16

Buch in der Datenbank seit 2021-03-10T07:02:31+01:00 (Berlin)
Buch zuletzt gefunden am 2024-07-20T05:18:18+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783030133931

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-3-030-13393-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: torres


Daten vom Verlag:

Autor/in: Lorenzo Cevallos-Torres; Miguel Botto-Tobar
Titel: Studies in Computational Intelligence; Problem-Based Learning: A Didactic Strategy in the Teaching of System Simulation
Verlag: Springer; Springer International Publishing
132 Seiten
Erscheinungsjahr: 2019-03-11
Cham; CH
Sprache: Englisch
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XVI, 132 p. 43 illus., 22 illus. in color.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Technik/Allgemeines, Lexika; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Simulation Software; Computational Intelligence; Simulation in Probability Distributions; Problem-Based Learning; Simulation-based Problem Solving; B; Computational Intelligence; Artificial Intelligence; Digital Education and Educational Technology; Probability and Statistics in Computer Science; Engineering; Lehrmittel, Lerntechnologien, E-Learning; Mathematik für Informatiker; Wahrscheinlichkeitsrechnung und Statistik; BB

This book describes and outlines the theoretical foundations of system simulation in teaching, and as a practical contribution to teaching-and-learning models. It presents various methodologies used in teaching, the goal being to solve real-life problems by creating simulation models and probability distributions that allow correlations to be drawn between a real model and a simulated model. Moreover, the book demonstrates the role of simulation in decision-making processes connected to teaching and learning.
A general, descriptive and didactic introduction on the use of simulation systems in probability distributions Helps the reader to solve real-life problems Describes how the different simulation methods can be used to analyze phenomena and problems

< zum Archiv...