
2013, ISBN: 9783110302882
gewerbliches Angebot, [SC: 0.00], Neuware, [PU: De Gruyter], [ED: Hardcover], DE, Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. N… Mehr…
| booklooker.de |

2013, ISBN: 9783110302882
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter], Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tas… Mehr…
| booklooker.de |

ISBN: 9783110302882
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it… Mehr…
| BarnesandNoble.com new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
2013, ISBN: 3110302888
1. Auflage Gebundene Ausgabe Journalismus - Journalist, Publizistik / Journalismus, Medientheorie, Medienwissenschaft, Kommunikationswissenschaft, Presse und Journalismus, Internet; Qua… Mehr…
| Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2013, ISBN: 3110302888
Gebundene Ausgabe Journalismus - Journalist, Publizistik / Journalismus, Medientheorie, Medienwissenschaft, Kommunikationswissenschaft, Presse und Journalismus, Qualityjournalism; mediac… Mehr…
| Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |

2013, ISBN: 9783110302882
gewerbliches Angebot, [SC: 0.00], Neuware, [PU: De Gruyter], [ED: Hardcover], DE, Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. N… Mehr…
Herausgegeben:Nienstedt, Heinz-Werner; Ruß-Mohl, Stephan; Wilczek, Bartosz:
Journalism and Media Convergence - gebunden oder broschiert2013, ISBN: 9783110302882
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter], Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tas… Mehr…

ISBN: 9783110302882
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it… Mehr…
2013, ISBN: 3110302888
1. Auflage Gebundene Ausgabe Journalismus - Journalist, Publizistik / Journalismus, Medientheorie, Medienwissenschaft, Kommunikationswissenschaft, Presse und Journalismus, Internet; Qua… Mehr…
2013, ISBN: 3110302888
Gebundene Ausgabe Journalismus - Journalist, Publizistik / Journalismus, Medientheorie, Medienwissenschaft, Kommunikationswissenschaft, Presse und Journalismus, Qualityjournalism; mediac… Mehr…
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
| Autor: | |
| Titel: | |
| ISBN-Nummer: |
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.
Detailangaben zum Buch - Journalism and Media Convergence Heinz-Werner Nienstedt Editor
EAN (ISBN-13): 9783110302882
ISBN (ISBN-10): 3110302888
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: De Gruyter Core >2
170 Seiten
Gewicht: 0,384 kg
Sprache: Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-12-30T21:48:49+01:00 (Berlin)
Buch zuletzt gefunden am 2025-08-14T13:55:11+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783110302882
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-11-030288-8, 978-3-11-030288-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: heinz werner, mohl, stephan heinz, barto, wilczek, nien, russ, werner may, werner tell, ruß, heinz bär, nienstedt, kurz werner
Titel des Buches: journal, journ, convergence, media now, medienkonvergenz, heinz werner, journalism
Daten vom Verlag:
Autor/in: Heinz-Werner Nienstedt; Stephan Russ-Mohl; Bartosz Wilczek
Titel: Media Convergence / Medienkonvergenz; Journalism and Media Convergence
Verlag: De Gruyter; De Gruyter
170 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-04-17
Berlin/Boston
Gewicht: 0,387 kg
Sprache: Englisch
129,95 € (DE)
129,95 € (AT)
Available
BB; LAN008000 LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Journalism; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation; Kommunikationswissenschaft; Verstehen; LAN004000 LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Communication Studies; LAN025000 LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Library & Information Science / General; LAN027000 LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Publishing; Sozialwissenschaften, Soziologie; Internet; Quality Journalism; Business Models; Media Convergence; Public Relations; Medienwissenschaft: Journalismus; Presse und Journalismus; EA; E107; BC
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783110484564 Journalism and Media Convergence (Nienstedt, Heinz-Werner (Editor), and Russ-Mohl, Stephan (Editor), and Wilczek, Bartosz (Editor))
< zum Archiv...

