ISBN: 9783540283997
Retailing in the new millennium stands as an exciting, complex and critical sector of business in most developed as well as emerging economies. Today, the retailing industry is being buff… Mehr…
BetterWorldBooks.com used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
2005, ISBN: 3540283994
Gebundene Ausgabe
[EAN: 9783540283997], [SC: 3.0], [PU: Berlin: Springer], RETAILING,FUTURE STORE,TRADE,RETAIL,, 413 S. Ehem. Bibliotheksexemplar mit üblichen Merkmalen wie Signatur und Stempel. Kaum Lager… Mehr…
ZVAB.com Antiquariat Bookfarm, Löbnitz, Germany [54905055] [Rating: 5 (von 5)] Versandkosten: EUR 3.00 Details... |
2005, ISBN: 3540283994
[EAN: 9783540283997], [SC: 0.0], [PU: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, ab… Mehr…
ZVAB.com medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)] Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2005, ISBN: 3540283994
1. Aufl. Hardcover 413 S. Gebundene Ausgabe Ehem. Bibliotheksexemplar mit üblichen Merkmalen wie Signatur und Stempel. Kaum Lager- und Gebrauchsspuren, Text sauber. Sehr guter Zustand. S… Mehr…
Achtung-Buecher.de Antiquariat Bookfarm Sebastian Seckfort, 04509 Löbnitz Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783540283997
Springer. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library c… Mehr…
Biblio.co.uk |
ISBN: 9783540283997
Retailing in the new millennium stands as an exciting, complex and critical sector of business in most developed as well as emerging economies. Today, the retailing industry is being buff… Mehr…
Krafft, Manfred und Murali K. Mantrala,:
Retailing in the 21st Century. Current and Future Trends. - Erstausgabe2005, ISBN: 3540283994
Gebundene Ausgabe
[EAN: 9783540283997], [SC: 3.0], [PU: Berlin: Springer], RETAILING,FUTURE STORE,TRADE,RETAIL,, 413 S. Ehem. Bibliotheksexemplar mit üblichen Merkmalen wie Signatur und Stempel. Kaum Lager… Mehr…
2005
ISBN: 3540283994
[EAN: 9783540283997], [SC: 0.0], [PU: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, ab… Mehr…
2005, ISBN: 3540283994
1. Aufl. Hardcover 413 S. Gebundene Ausgabe Ehem. Bibliotheksexemplar mit üblichen Merkmalen wie Signatur und Stempel. Kaum Lager- und Gebrauchsspuren, Text sauber. Sehr guter Zustand. S… Mehr…
ISBN: 9783540283997
Springer. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library c… Mehr…
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Retailing in the 21st Century: Current and Future Trends
EAN (ISBN-13): 9783540283997
ISBN (ISBN-10): 3540283994
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Springer
Buch in der Datenbank seit 2007-06-04T20:10:39+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-12-02T13:45:08+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783540283997
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-28399-4, 978-3-540-28399-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: krafft
Titel des Buches: retailing 21st century, trend, future trends
Daten vom Verlag:
Autor/in: Manfred Krafft
Titel: Retailing in the 21st Century - Current and Future Trends
Verlag: Springer; Springer Berlin
414 Seiten
Erscheinungsjahr: 2005-09-26
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,776 kg
Sprache: Englisch
76,95 € (DE)
BB; Book; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Future Store; Sales; Retail Marketing; business; Retail; distribution; Trends; Trade; radio-frequency identification (RFID); communication; management; marketing; Retail Management; Retailing; B; Marketing; Business and Management; Management; Procurement; Marktforschung; Management und Managementtechniken; Einkaufs- und Supply-Management; Optimieren; EA; BB
Overview.- Retail Success and Key Drivers.- Retailing in the Global World: Case Study of Metro.- Global, Environmental, and Market Trends.- Retail Trends in Europe.- Trends in U.S. Retailing.- Trends in Retailing in East Asia.- Future Store Technologies and Their Impact on Grocery Retailing.- The Third Wave of Marketing Intelligence.- Applications of Intelligent Technologies in Retail Marketing.- New Automated Checkout Systems.- Understanding Retail Customers.- Future Trends in Multi-channel Retailing.- Retail Competition.- Trends in Retail Management.- New Challenges in Retail Human Resource Management.- Retail Assortment: More ? Better.- Out-of-Stock: Reactions, Antecedents, Management Solutions, and a Future Perspective.- Recent Trends and Emerging Practices in Retailer Pricing.- Retail Pricing — Higher Profits Through Improved Pricing Processes.- Current Status and Future Evolution of Retail Formats.- Electronic Retailing.- Supply Chain Management in a Promotional Environment.- Sales Promotion.- Understanding Customer Loyalty Programs.- Integrated Marketing Communications in Retailing.Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781118090527 Retailing in the 21st Century (Chris Thomas)
- 9781118090527 Retailing in the 21st Century (Chris Thomas)
- 9781563677052 Retailing in the Twenty-First Century 2nd Edition (Diamond, Jay, Litt, Sheri)
- 9783540284338 Retailing in the 21st Century (Manfred Krafft; Murali K. Mantrala)
- 9780471723202 Retailing in the 21st Century by Chris Thomas Paperback | Indigo Chapters (Thomas Mann#Segel)
- Retailing in the 21st Century : Current and Future Trends (Krafft, Manfred:)
< zum Archiv...