Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783540731979 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 4,00 €, größter Preis: 94,90 €, Mittelwert: 25,57 €
Effective It Service Management: To ITIL and Beyond! - Addy, Rob
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Addy, Rob:
Effective It Service Management: To ITIL and Beyond! - gebrauchtes Buch

1980, ISBN: 9783540731979

ID: 7974241

IT service management (ITSM) is the group of processes and functions that oil the wheels of the IT machine. Without ITSM, every IT project and system would deteriorate over time until failure. ITIL is the recognized best-practice standard for ITSM, and has been around since the late 1980s, with ITIL version 3 published just recently. However, many of todaya (TM)s IT problems have been around for just as long - so in order to manage IT effectively, organizations must go beyond the ITIL framework. Rob Addy provides IT service managers and professionals with practical guidance on delivering and managing IT services in an effective and efficient manner by extending the ITIL approach to deliver proactive and pragmatic IT service management. His book is a candid look at the relative merits of currently accepted wisdom regarding the provision of IT services, using the principles of the IT Infrastructure Library (ITIL) guidance series. It describes IT service management processes related to service delivery and service support (as well as other non-ITIL areas), their objectives, shortcomings, and how these issues can be addressed in real-life situations. In addition, it delivers a workable definition of what exactly an a IT servicea (TM) is and how it can be defined and used in practice. Overall, he gives an unbiased view of the discipline, its objectives, major processes, and their benefits and shortcomings. Managing and mitigating IT risk is critical to the survival of every business. Success is an optional extra Proactive IT service management can be thought of as risk management for IT: Can you afford to ignore it? Effective It Service Management: To ITIL and Beyond! Addy, Rob, Springer

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Betterworldbooks.com
Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Effective IT Service Management : To ITIL and Beyond! - Rob Addy
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Rob Addy:
Effective IT Service Management : To ITIL and Beyond! - gebrauchtes Buch

ISBN: 3540731970

ID: 8236503

This book offers practical guidance on delivering and managing IT services in an effective and efficient manner by extending the IT Infrastructure Library approach. It provides a candid look at the relative merits of the currently accepted wisdom regarding the provision of IT services. The book identifies strengths as well as shortcomings in the accepted status quo, presenting an unbiased view of current methodologies and products. computers and technology,information management,management and leadership,management information systems,management science,production and operations,programming,software design testing and engineering,software development Computers & Technology, Springer

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Thriftbooks.com
used. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - Addy, Rob
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Addy, Rob:
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - gebrauchtes Buch

2007, ISBN: 3540731970

ID: 22518955828

[EAN: 9783540731979], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 1.95], [PU: Springer Verlag;], 342 Seiten Der Erhaltungszustand des hier angebotenen Werks ist trotz seiner Bibliotheksnutzung sehr sauber. Es befindet sich lediglich ein Bibliotheksstempel im Buch; ordnungsgemäß entwidmet. Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 770

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch ZVAB.com
Petra Gros, Koblenz, Germany [1048006] [Rating: 5 (von 5)]
NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 1.95
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - Addy, Rob
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Addy, Rob:
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - gebrauchtes Buch

2007, ISBN: 3540731970

ID: 22518955828

[EAN: 9783540731979], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Springer Verlag;], 342 Seiten Der Erhaltungszustand des hier angebotenen Werks ist trotz seiner Bibliotheksnutzung sehr sauber. Es befindet sich lediglich ein Bibliotheksstempel im Buch; ordnungsgemäß entwidmet. Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 770

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Abebooks.de
Petra Gros, Koblenz, Germany [1048006] [Rating: 5 (von 5)]
NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 1.95
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - Addy, Rob
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Addy, Rob:
Effective IT Service Management: To ITIL and Beyond! - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 3540731970

ID: 1455331

gebundene Ausgabe 342 Seiten Gebundene Ausgabe Der Erhaltungszustand des hier angebotenen Werks ist trotz seiner Bibliotheksnutzung sehr sauber. Es befindet sich lediglich ein Bibliotheksstempel im Buch; ordnungsgemäß entwidmet. gebraucht; gut, [PU:Springer Verlag;]

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Achtung-Buecher.de
Petra Gros Versandantiquariat, 56068 Koblenz
Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Effective IT Service Management

This book offers practical guidance on delivering and managing IT services in an effective and efficient manner by extending the IT Infrastructure Library approach. It provides a candid look at the relative merits of the currently accepted wisdom regarding the provision of IT services. The book identifies strengths as well as shortcomings in the accepted status quo, presenting an unbiased view of current methodologies and products.

Detailangaben zum Buch - Effective IT Service Management


EAN (ISBN-13): 9783540731979
ISBN (ISBN-10): 3540731970
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Springer-Verlag GmbH
342 Seiten
Gewicht: 0,736 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 25.10.2007 07:39:46
Buch zuletzt gefunden am 21.11.2017 15:42:31
ISBN/EAN: 9783540731979

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-73197-0, 978-3-540-73197-9


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher