Empowerment through Language and Education | Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan | Albert Weideman (u. a.) | Taschenbuch | Englisch | EAN 9783631550885 - Taschenbuch
ISBN: 9783631550885
[ED: Taschenbuch], [PU: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or adv… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9783631550885
The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the issue of dealing with language pr… Mehr…
BarnesandNoble.com new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
ISBN: 9783631550885
Paperback, [PU: Peter Lang AG], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the i… Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2006, ISBN: 9783631550885
Taschenbuch
Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, Auflage: 1, 179 Seiten, Publiziert: 2006-05-03T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: tables and graphs, … Mehr…
amazon.de SerendipityBooksLtd Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 363155088X
Gebundene Ausgabe
Empowerment through Language and Education ab 53.95 € als Taschenbuch: Cases and Case Studies from North America Europe Africa and Japan. Aus dem Bereich: Bücher, English, International, … Mehr…
Hugendubel.de Nr. 15958094. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
Empowerment through Language and Education | Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan | Albert Weideman (u. a.) | Taschenbuch | Englisch | EAN 9783631550885 - Taschenbuch
ISBN: 9783631550885
[ED: Taschenbuch], [PU: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or adv… Mehr…
ISBN: 9783631550885
The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the issue of dealing with language pr… Mehr…
ISBN: 9783631550885
Paperback, [PU: Peter Lang AG], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the i… Mehr…
2006, ISBN: 9783631550885
Taschenbuch
Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, Auflage: 1, 179 Seiten, Publiziert: 2006-05-03T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: tables and graphs, … Mehr…
ISBN: 363155088X
Gebundene Ausgabe
Empowerment through Language and Education ab 53.95 € als Taschenbuch: Cases and Case Studies from North America Europe Africa and Japan. Aus dem Bereich: Bücher, English, International, … Mehr…
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan Albert Weideman Editor
EAN (ISBN-13): 9783631550885
ISBN (ISBN-10): 363155088X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften Core >1
Buch in der Datenbank seit 2008-03-16T19:51:32+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-26T22:49:06+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783631550885
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-631-55088-X, 978-3-631-55088-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: birgit smieja, ulrich ammon, albert lang, weideman
Titel des Buches: empowerment through language and education cases, studies empowerment, language africa, japan america, the languages africa, 179, kulturwissenschaft, wei, américa, duisburg, culture europe, america paper, arbeit, case africa, north, language afric
Daten vom Verlag:
Autor/in: Albert Weideman; Birgit Smieja
Titel: DASK – Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft / Duisburg Papers on Research in Language and Culture; Empowerment through Language and Education - Duisburg Papers on Research in Language and Culture; Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan
Verlag: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
179 Seiten
Erscheinungsjahr: 2006-05-03
Frankfurt a.M. DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,270 kg
Sprache: Englisch
53,95 € (DE)
55,95 € (AT)
60,95 CHF (CH)
No longer receiving updates
BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Lerntechniken; EDUCATION / Bilingual Education; FOREIGN LANGUAGE STUDY / English as a Second Language; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / General; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Study & Teaching; Sociolinguistics; Language acquisition; Language teaching theory & methods; ELT background & reference material; Study & learning skills: general; Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft; Sprache, Linguistik; Africa; America; Aufsatzsammlung; Bilingualism; Case; Cases; Education; EFL; Empowerment; Europe; Fremdsprachenlernen; from; Japan; Language; Language policy; Mehrsprachigkeit; Multilingualism; North; Studies; through; Weideman; Soziolinguistik; Spracherwerb; Semantik, Diskursanalyse, Stilistik; Fremdsprachendidaktik: Theorie und Methoden; Fremdsprachenerwerb: Grammatik, Wortschatz, Aussprache; Regionalstudien / Internationale Studien; Gesellschaft und Kultur, allgemein; Schule und Lernen: Moderne (Nicht-Mutter- oder Zweit-) Sprachen: Fremdsprachenerwerb; Vereinigtes Königreich, Großbritannien; Nordamerika (USA und Kanada); Englisch
: Albert Weideman/Birgit Smieja: Introduction. Language, Empowerment and Education: An Enduring Concern – Carol Benson: Bilingual Programs as Educational Development: Access, Quality Empowerment and Equity – Jeff Siegel: Empowering Speakers of Unstandardized Varieties: The Awareness Approach – Olaf Jäkel: An Empowering Approach to Teaching Literature: Socratic Discourse Evaluation – Olenka Bilash: The Rocky Road to Reversing Language Shift in a Cree Community in Canada – Birgit Brock-Utne: Understanding What the Teacher Is Saying - Code-switching and Code-mixing in the Tanzanian Classroom – Christine Simone Sing: Multilingualism as Empowerment? Is English Disempowering German Learners? – Elizabeth J. Erling/Suzanne K. Hilgendorf: English in the German University: A Means of Disadvantage or Empowerment? – Christa van der Walt: Motivation and Empowerment: Opposing Forces? – Albert Weideman: Design Considerations for Academic Literacy Courses: Meeting the Challenges of Higher Education – Yvonne Ellis: The Reality of Authentic: Exploring the Use of Forms and Authentic Text in an EFL Context in Japan.Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9780820498829 Empowerment Through Language And Education: Cases And Case Studies from North America, Europe, Africa And Japan (Albert Weideman, Birgit Smieja)
< zum Archiv...