- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 53,77, größter Preis: € 108,03, Mittelwert: € 71,31
1
Empowerment through Language and Education | Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan | Albert Weideman (u. a.) | Taschenbuch | Englisch | EAN 9783631550885 - Weideman, Albert
Bestellen
bei booklooker.de
€ 53,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Weideman, Albert:

Empowerment through Language and Education | Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan | Albert Weideman (u. a.) | Taschenbuch | Englisch | EAN 9783631550885 - Taschenbuch

ISBN: 9783631550885

[ED: Taschenbuch], [PU: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or adv… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
2
Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan Albert Weideman Editor
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
€ 86,85
Bestellengesponserter Link
Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan Albert Weideman Editor - neues Buch

ISBN: 9783631550885

The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the issue of dealing with language pr… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Empowerment Through Language and Education - Albert Weideman
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 53,77
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Albert Weideman:
Empowerment Through Language and Education - Taschenbuch

ISBN: 9783631550885

Paperback, [PU: Peter Lang AG], The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts - those who make or advise government on language policy - to the i… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan (DASK ? Duisburger Arbeiten zur ... on Research in Language and Culture, Band 65)
Bestellen
bei amazon.de
€ 108,03
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan (DASK ? Duisburger Arbeiten zur ... on Research in Language and Culture, Band 65) - Erstausgabe

2006, ISBN: 9783631550885

Taschenbuch

Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, Auflage: 1, 179 Seiten, Publiziert: 2006-05-03T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: tables and graphs, … Mehr…

Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) SerendipityBooksLtd
5
Empowerment through Language and Education
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 53,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Empowerment through Language and Education - Taschenbuch

ISBN: 363155088X

Gebundene Ausgabe

Empowerment through Language and Education ab 53.95 € als Taschenbuch: Cases and Case Studies from North America Europe Africa and Japan. Aus dem Bereich: Bücher, English, International, … Mehr…

Nr. 15958094. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan Albert Weideman Editor

The last two decades have alerted applied linguists and their bureaucratic counterparts – those who make or advise government on language policy – to the issue of dealing with language problems in an accountable fashion. Why do these problems seem so intractable? How is it that these problems have not yet satisfactorily been solved? What is it that continues to drive the interest in this? To the scholars from many parts of the world who have been invited to discuss this anew in the proposed volume, it was evident that language planners, policy makers and language managers do not know just how much work there is for language teachers to do if all of the academically desirable arrangements or policies proposed are to be implemented successfully. Indeed, the challenge to implement these at times ambitious plans of language policy makers is normally much bigger than the policy makers e

Detailangaben zum Buch - Empowerment through Language and Education: Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan Albert Weideman Editor


EAN (ISBN-13): 9783631550885
ISBN (ISBN-10): 363155088X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften Core >1

Buch in der Datenbank seit 2008-03-16T19:51:32+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-26T22:49:06+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783631550885

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-631-55088-X, 978-3-631-55088-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: birgit smieja, ulrich ammon, albert lang, weideman
Titel des Buches: empowerment through language and education cases, studies empowerment, language africa, japan america, the languages africa, 179, kulturwissenschaft, wei, américa, duisburg, culture europe, america paper, arbeit, case africa, north, language afric


Daten vom Verlag:

Autor/in: Albert Weideman; Birgit Smieja
Titel: DASK – Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft / Duisburg Papers on Research in Language and Culture; Empowerment through Language and Education - Duisburg Papers on Research in Language and Culture; Cases and Case Studies from North America, Europe, Africa and Japan
Verlag: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
179 Seiten
Erscheinungsjahr: 2006-05-03
Frankfurt a.M. DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,270 kg
Sprache: Englisch
53,95 € (DE)
55,95 € (AT)
60,95 CHF (CH)
No longer receiving updates

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Lerntechniken; EDUCATION / Bilingual Education; FOREIGN LANGUAGE STUDY / English as a Second Language; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / General; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Study & Teaching; Sociolinguistics; Language acquisition; Language teaching theory & methods; ELT background & reference material; Study & learning skills: general; Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft; Sprache, Linguistik; Africa; America; Aufsatzsammlung; Bilingualism; Case; Cases; Education; EFL; Empowerment; Europe; Fremdsprachenlernen; from; Japan; Language; Language policy; Mehrsprachigkeit; Multilingualism; North; Studies; through; Weideman; Soziolinguistik; Spracherwerb; Semantik, Diskursanalyse, Stilistik; Fremdsprachendidaktik: Theorie und Methoden; Fremdsprachenerwerb: Grammatik, Wortschatz, Aussprache; Regionalstudien / Internationale Studien; Gesellschaft und Kultur, allgemein; Schule und Lernen: Moderne (Nicht-Mutter- oder Zweit-) Sprachen: Fremdsprachenerwerb; Vereinigtes Königreich, Großbritannien; Nordamerika (USA und Kanada); Englisch

: Albert Weideman/Birgit Smieja: Introduction. Language, Empowerment and Education: An Enduring Concern – Carol Benson: Bilingual Programs as Educational Development: Access, Quality Empowerment and Equity – Jeff Siegel: Empowering Speakers of Unstandardized Varieties: The Awareness Approach – Olaf Jäkel: An Empowering Approach to Teaching Literature: Socratic Discourse Evaluation – Olenka Bilash: The Rocky Road to Reversing Language Shift in a Cree Community in Canada – Birgit Brock-Utne: Understanding What the Teacher Is Saying - Code-switching and Code-mixing in the Tanzanian Classroom – Christine Simone Sing: Multilingualism as Empowerment? Is English Disempowering German Learners? – Elizabeth J. Erling/Suzanne K. Hilgendorf: English in the German University: A Means of Disadvantage or Empowerment? – Christa van der Walt: Motivation and Empowerment: Opposing Forces? – Albert Weideman: Design Considerations for Academic Literacy Courses: Meeting the Challenges of Higher Education – Yvonne Ellis: The Reality of Authentic: Exploring the Use of Forms and Authentic Text in an EFL Context in Japan.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780820498829 Empowerment Through Language And Education: Cases And Case Studies from North America, Europe, Africa And Japan (Albert Weideman, Birgit Smieja)


< zum Archiv...