Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783638500630 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
Bezahlte Anzeige
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 8,99 €, größter Preis: 14,99 €, Mittelwert: 10,44 €
International Management - Kathrin C. Hägele
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Kathrin C. Hägele:
International Management - neues Buch

2006, ISBN: 9783638500630

ID: 9783638500630

Modern companies are trying to gain an advantage over their competitors. Most of them are finding that a good way to gain such an advantage is through the complex process of going global. By doing so, enterprises can extend their product lines to other countries and cultures. They can also save money on labour costs by taking advantage of the lower standard of living in some countries. Global expansion enables a company to add value by transferring core skills overseas, using global volume to cover product development costs, realizing economies of scale from global volume, and configuring value-creation functions in locations where value added is maximized. Companies pursuing global strategies can gain cost economies by integrating manufacturing, marketing, and competitive strategies across national boundaries, but they must give up a certain degree of responsiveness to national conditions. This study looks at the strategies companies adopt when they expand outside their domestic marketplace and start to compete on a global basis. The first chapter starts with a discussion how global expansion creates important values for companies. The second chapter examines different strategies which companies can pursue in the global arena. These four different strategies are reviewed in detail - the international strategy, the multidomestic strategy, the global strategy, and last but not least the transnational strategy. Furthermore the pros and cons of each of these strategies are debated. In addition the link between the appropriateness of different strategies and the pressures of cost reductions and local responsiveness is made. In the next section the various basic options a company has for entering a foreign market - exporting, licensing, strategic alliances, joint ventures, franchising, turnkey projects, foreign direct investment, acquisitions and the establishment of a wholly owned subsidiary as well as e-Commerce - are reviewed in detail. Finally, the last section gives a brief summary with important concluding remarks. Seminar paper aus dem Jahr 2006 im Fachbereich Wirtschaft - Unternehmensführung, Management, Organisation, Note: 1,7, Hochschule Pforzheim, Veranstaltung: International Management, 29 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Englisch., [PU: Grin-Verlag, München ]

Neues Buch Ciando.de
ciando.de
E-Book zum Download Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
International Management als eBook Download von Kathrin C. Hägele - Kathrin C. Hägele
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Kathrin C. Hägele:
International Management als eBook Download von Kathrin C. Hägele - neues Buch

ISBN: 9783638500630

ID: 712836104

International Management: Kathrin C. Hägele International Management: Kathrin C. Hägele eBooks > Wirtschaft, GRIN Publishing

Neues Buch Hugendubel.de
No. 16175027 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
International Management - Kathrin C. Hägele
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Kathrin C. Hägele:
International Management - neues Buch

ISBN: 9783638500630

ID: 9783638500630

International Management International-Management~~Kathrin-C-H-gele Business>Management>Mgt/Leadership NOOK Book (eBook), GRIN Verlag GmbH

Neues Buch Barnesandnoble.com
new Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
International Management - Kathrin C. Hägele
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Kathrin C. Hägele:
International Management - Erstausgabe

2006, ISBN: 9783638500630

ID: 21743574

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Publishing]

Neues Buch Lehmanns.de
Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Kathrin C. Hägele: International Management
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Kathrin C. Hägele: International Management - neues Buch

ISBN: 9783638500630

ID: 49013124

eBooks > Wirtschaft, [PU: Grin-Verlag, München ]

Neues Buch eBook.de
No. 16175027 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.