Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783639475395 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 30,67 €, größter Preis: 66,64 €, Mittelwert: 41,55 €
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt - Mohamed Abdelghany
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Mohamed Abdelghany:
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt - neues Buch

ISBN: 9783639475395

ID: bb32f1bb11fa20607e00e643e2b8cb3c

The Egyptian revolution was a spark that enlightened the social media in a comprehensive manner among the nation, therefore online platforms are considered to be a marvelous opportunity to speed up the role of marketing in any start-up pharmacy. The objective of this research was to present a guideline for the Egyptian retail pharmacies on how to implement social media to grow in an online interactive market. Manifest anxieties for instance, concerns of information, safety over the social platforms, slow adaptation of technology by drug stores, inappropriate announcements generated by the customers, and the lack of privacy and security concerning the patients' health related information throughout the pharmacists' interaction presented dilemmas that required further careful handling for the success of the business results. Social marketing methodologies necessitated that the social platforms have to be set based on certain requirements, monitored and measured by suitable tools to be able to control the strategy performance and also to improve the process of planning. Undoubtedly, social media marketing has proven to be a better approach compared to traditional marketing. The market research is covered by the marketing facts and target groups that have brought to light the high prospects to establish and expand a pharmaceutical social media strategy in Egypt. Bücher / Sozialwissenschaften, Recht & Wirtschaft / Wirtschaft / Werbung & Marketing, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]

Neues Buch Dodax.de
Nr. 57d40ddf3b206208fc6b0574 Versandkosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt: Marketing Strategy Guidelines - Mohamed Abdelghany
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Mohamed Abdelghany:
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt: Marketing Strategy Guidelines - Taschenbuch

2013, ISBN: 3639475399

Paperback, [EAN: 9783639475395], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2013-08-11, AV Akademikerverlag, The Egyptian revolution was a spark that enlightened the social media in a comprehensive manner amon...., 659960, Brands & Corporate Identity, 268314, Sales & Marketing, 68, Business, Finance & Law, 1025612, Subjects, 266239, Books

Neues Buch Amazon.co.uk
Book Depository
New item Versandkosten:Europe zone 1: GBP 5,48 / item.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 6.75)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt: Marketing Strategy Guidelines - Mohamed Abdelghany
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Mohamed Abdelghany:
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt: Marketing Strategy Guidelines - Taschenbuch

2013, ISBN: 3639475399

Paperback, [EAN: 9783639475395], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2013-08-11, AV Akademikerverlag, The Egyptian revolution was a spark that enlightened the social media in a comprehensive manner amon...., 659960, Brands & Corporate Identity, 268314, Sales & Marketing, 68, Business, Finance & Law, 1025612, Subjects, 266239, Books

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Amazon.co.uk
ShineWood
Used Versandkosten:Europe zone 1: GBP 5,48 / item.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 6.75)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt - Abdelghany Mohamed
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Abdelghany Mohamed:
Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt - neues Buch

ISBN: 9783639475395

Abdelghany Mohamed,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Business & Economics~~ Marketing ~~ General Social-Networking-Strategy-for-a-Startup-Retail-Pharmacy-in-Egypt~~Abdelghany-Mohamed AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Neues Buch [USA] Barnesandnoble.com
Free Shipping on eligible orders over $25 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Social Networking Strategy for a Startup Retail Pharmacy in Egypt


EAN (ISBN-13): 9783639475395
ISBN (ISBN-10): 3639475399
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Buch in der Datenbank seit 10.10.2014 08:00:40
Buch zuletzt gefunden am 20.11.2016 15:39:55
ISBN/EAN: 9783639475395

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-47539-9, 978-3-639-47539-5


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher