What do you think about Brand Communities? : An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - Taschenbuch
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: GRIN Verlag], BACHELOR; ADVERTISING; MARKETING, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Bachelor Thesis from the year 2… Mehr…
AbeBooks.fr AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Note: 5 (sur 5)] NEW BOOK. Versandkosten: EUR 10.99 Details... |
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - gebrauchtes Buch
2008, ISBN: 9783640176717
Grin Verlag, Broché, 64 Seiten, Publiziert: 2008-09-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: 9783640176717, 0.21 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Communicati… Mehr…
amazon.fr Sammlerstück. Versandkosten:Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99) Details... |
ISBN: 9783640176717
What do you think about Brand Communities? ab 27.95 € als Taschenbuch: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits. 2. Auflage. Aus dem B… Mehr…
Hugendubel.de Versandkosten:Shipping in 3 days, , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
What do you think about Brand Communities? An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - neues Buch
2008, ISBN: 3640176715
2. Auflage Kartoniert / Broschiert Bachelor; advertising; marketing, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.95) Details... |
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits [Soft Cover ] - Taschenbuch
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 5.43], [PU: GRIN Publishing], Books
AbeBooks.fr booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Note: 4 (sur 5)] NEW BOOK. Versandkosten: EUR 5.43 Details... |
What do you think about Brand Communities? : An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - Taschenbuch
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: GRIN Verlag], BACHELOR; ADVERTISING; MARKETING, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Bachelor Thesis from the year 2… Mehr…
Storch, Bastian:
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - gebrauchtes Buch2008, ISBN: 9783640176717
Grin Verlag, Broché, 64 Seiten, Publiziert: 2008-09-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: 9783640176717, 0.21 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Communicati… Mehr…
ISBN: 9783640176717
What do you think about Brand Communities? ab 27.95 € als Taschenbuch: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits. 2. Auflage. Aus dem B… Mehr…
What do you think about Brand Communities? An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - neues Buch
2008, ISBN: 3640176715
2. Auflage Kartoniert / Broschiert Bachelor; advertising; marketing, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits [Soft Cover ] - Taschenbuch
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 5.43], [PU: GRIN Publishing], Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits
EAN (ISBN-13): 9783640176717
ISBN (ISBN-10): 3640176715
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: Grin Verlag
64 Seiten
Gewicht: 0,105 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-12-13T13:28:24+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-27T09:36:00+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783640176717
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-17671-5, 978-3-640-17671-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: storch, bastian, think, von fournier, brand planning
Titel des Buches: perception, consumer insight, think, what what, insight out, brand you, the idea you
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783640176618 What do you think about Brand Communities? (Bastian Storch)
< zum Archiv...