- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 11,23, größter Preis: € 11,99, Mittelwert: € 11,84
1
Online Social Networks and their Business Relevance
Bestellen
bei Fnac.com
€ 11,23
Versand: € 8,301
Bestellengesponserter Link

Online Social Networks and their Business Relevance - neues Buch

2009, ISBN: 3640334310

Seminar paper from the year 2009 in the subject Information Management, grade: 1,7, Pforzheim University, course: Informationmanagement, language: English, abstract: In the past decades a… Mehr…

  - Nr. Versandkosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
2
Online Social Networks and their Business Relevance - Friedel, Christian, Kraus, Patrick
Bestellen
bei amazon.de
€ 11,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Friedel, Christian, Kraus, Patrick:

Online Social Networks and their Business Relevance - Erstausgabe

2009, ISBN: 9783640334315

Taschenbuch

GRIN Verlag, Taschenbuch, Auflage: 1. 24 Seiten, Publiziert: 2009-05-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 9783640334315, 0.1 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaf… Mehr…

Versandkosten:Derzeit nicht auf Lager. Bestellen Sie jetzt und wir liefern, sobald der Artikel verfügbar ist. Sie erhalten von uns eine E-Mail mit dem voraussichtlichen Lieferdatum, sobald uns diese Information vorliegt. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Online Social Networks and their Business Relevance als Buch von Christian Friedel, Patrick Kraus - Christian Friedel, Patrick Kraus
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 11,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Christian Friedel, Patrick Kraus:
Online Social Networks and their Business Relevance als Buch von Christian Friedel, Patrick Kraus - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783640334315

Lieferung innerhalb 1-4 Werktagen. Versandkostenfrei, wenn Buch oder Hörbuch enthalten ist, sonst 2,95 EUR. Ab 19,90 EUR versandkostenfrei. (Deutschland) Bücher > Wissenschaft > Medie… Mehr…

  - No. 8547794. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 11,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Patrick Kraus; Christian Friedel:
Online Social Networks and their Business Relevance - Erstausgabe

2009, ISBN: 3640334310

Taschenbuch

[EAN: 9783640334315], Neubuch, [PU: GRIN Publishing], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

  - NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
5
Online Social Networks and their Business Relevance - Friedel, Christian; Kraus, Patrick
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 11,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Friedel, Christian; Kraus, Patrick:
Online Social Networks and their Business Relevance - neues Buch

2009, ISBN: 3640334310

1. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:GRIN Publishing]

  - Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Online Social Networks and their Business Relevance

Seminar paper from the year 2009 in the subject Information Management, grade: 1,7, Pforzheim University, course: Informationmanagement, language: English, abstract: In the past decades a coming-together of the technological networks that connect computers on the Internet and the social networks that have linked humans took place. Sites like Facebook, LinkedIn, MySpace, Wikipedia or YouTube have led to changes in our styles of communication. A growing pattern of movement through online spaces to form connections with others, build virtual communities, and engage self-expression can be observed (Kleinberg (2008), p. 66). Basic structure of so called Online Social Networks (OSN) consists of individuals who are linked to the others in the same network. The aims which users persecute by joining OSN are as multifaceted as the number of different OSN-websites. LinkedIn, for example, helps people building professional connections; Friendster however aims to help people building personal relationships for making friends etc. Also eBay, probably the world's largest online auction site, might be the largest OSN (Chau / Pandit / Wang / Faloutsos (2007), p. 1283). Impressive is particularly that in recent years social networking has moved from niche phenomenon to mass adoption, with enormous growth rates. It was not unusual for successful social networking sites to experience periods of viral growth with participation expanding at rates topping 20 percent a month (Gross / Acquisti (2005), unpaged). So OSN are now among the most visited sites on the Web (Mislove / Koppula / Gummadi / Druschel / Bhattacharjee (2008), unpaged). The main purpose of this paper is to give an overview on OSN and point out a prospective relevance for business aspects. Therefore, we give a brief definition of OSN and present necessary basics in chapter two. Chapter three focuses on the business relevance of OSN. The fourth chapter demonstrates possible benefits and threats by using OSN. The paper en

Detailangaben zum Buch - Online Social Networks and their Business Relevance


EAN (ISBN-13): 9783640334315
ISBN (ISBN-10): 3640334310
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: GRIN Verlag
28 Seiten
Gewicht: 0,056 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2009-09-09T12:55:48+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-11-13T12:45:24+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783640334315

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-33431-0, 978-3-640-33431-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: christian friedel
Titel des Buches: relevance, social business, online business


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640334667 Online Social Networks and their Business Relevance (Christian Friedel, Patrick Kraus)


< zum Archiv...