Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783640621491 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
Bezahlte Anzeige
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 8,99, größter Preis: € 12,48, Mittelwert: € 9,71
...
Case study: Deutsche Bank AG Group - Andre Lampel
(*)
Andre Lampel:
Case study: Deutsche Bank AG Group - Taschenbuch

ISBN: 3640621492

[SR: 4218890], Taschenbuch, [EAN: 9783640621491], GRIN Verlag, GRIN Verlag, Book, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 467640, Management, 655554, Besprechungen & Meetings, 655556, Change Management, 655558, Checklisten, Handbücher & Lexika, 655560, Einkauf, Produktion & Logistik, 655578, Facility Management, 655580, Finanzierung & Investition, 655582, Führung & Personalmanagement, 655584, Informationsmanagement, 655586, Internationales Management, 655588, Konfliktmanagement, 13971661, Kulturmanagement, 655590, Mergers & Acquisitions, 655592, Motivation, 655594, Organisationsmanagement, 655596, Projektmanagement, 655598, Prozessmanagement, 655576, Qualitätsmanagement, 655600, Strategisches Management, 655602, Unternehmensbewertung, 655604, Unternehmenskultur, 655606, Unternehmensplanung, 467498, Verhandeln, 655608, Wissensmanagement, 189085, Zeitmanagement, 403434, Business & Karriere, 541686, Kategorien, 186606, Bücher, 467818, Wirtschaft, 655504, Bankwesen & Börse, 467820, Betriebswirtschaftslehre, 467892, Gesellschaftsformen & -recht, 189017, Kleine & mittlere Unternehmen, 189103, Konzern, 405064, Lexika & Nachschlagewerke, 655706, Wachstum, 467844, Wirtschaft international, 188519, Wirtschaftsethik, 3341491, Wirtschaftsgeschichte, 189061, Wirtschaftslehre, 403434, Business & Karriere, 541686, Kategorien, 186606, Bücher, 120, Börse & Geld, 189088, Bauen & Immobilien, 188794, Börse & Aktien, 189094, Geldanlage & Vermögensaufbau, 189002, Ratgeber, 498298, Steuern, 498264, Versicherung, 541686, Kategorien, 186606, Bücher, 58302011, Management, 58298011, Management & Führung, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

Amazon.de (Intern...
averdo24
Neuware. Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 4 - 5 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Case study: Deutsche Bank AG Group - Andre Lampel
(*)
Andre Lampel:
Case study: Deutsche Bank AG Group - neues Buch

2010, ISBN: 9783640621491

ID: 762856721

Seminar paper from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 2,3 (B), University of Kassel (-), course: Strategic managment, 7 entries in the bibliography, language: English, abstract: Deutsche Bank is one of the leading international financial service providers. With more than 95,000 employees, the bank serves more than 12 million customers in more than 70 countries worldwide. The home market of Deutsche Bank is Europe. A strong position in the European market is the basis for the global activities. Besides Germany, they are represented in Italy, Spain, France, Belgium, and Poland with there own branch networks. They offer there customers a broad range of modern banking services. The Deutsche Bank is available to personal and private clients with an all-round service ranging form account-keeping as well as cash and securities investment advisory to asset management. They offer there corporate and institutional clients the full range of an international corporate and investment bank, from payments processing and corporate finance to support with IPOs and M&A advisory. In addition to that, they have a leading position in international foreign exchange, fixed-income and equities trading. Case study: Deutsche Bank AG Group Buch (dtsch.) Geheftet 10.08.2010 Bücher>Fremdsprachige Bücher>Englische Bücher, GRIN Publishing, .201

Orellfuessli.ch
No. 23500237. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 16.16)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Case study: Deutsche Bank AG Group - Andre Lampel
(*)
Andre Lampel:
Case study: Deutsche Bank AG Group - neues Buch

2002, ISBN: 9783640621491

ID: 798769802

Seminar paper from the year 2002 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 2,3 (B), University of Kassel (-), course: Strategic managment, 7 entries in the bibliography, language: English, abstract: Deutsche Bank is one of the leading international financial service providers. With more than 95,000 employees, the bank serves more than 12 million customers in more than 70 countries worldwide. The home market of Deutsche Bank is Europe. A strong position in the European market is the basis for the global activities. Besides Germany, they are represented in Italy, Spain, France, Belgium, and Poland with there own branch networks. They offer there customers a broad range of modern banking services. The Deutsche Bank is available to personal and private clients with an all-round service ranging form account-keeping as well as cash and securities investment advisory to asset management. They offer there corporate and institutional clients the full range of an international corporate and investment bank, from payments processing and corporate finance to support with IPOs and M&A advisory. In addition to that, they have a leading position in international foreign exchange, fixed-income and equities trading. Case study: Deutsche Bank AG Group Buch (dtsch.) Bücher>Fremdsprachige Bücher>Englische Bücher, GRIN Publishing

Thalia.de
No. 23500237. Versandkosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Case Study: Deutsche Bank AG Group - Lampel, Andre
(*)
Lampel, Andre:
Case Study: Deutsche Bank AG Group - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783640621491

ID: 14092567580

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. Contains: Illustrations, color., Norderstedt, [PU: Grin Verlag]

alibris.co.uk
Alibris
Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Case study: Deutsche Bank AG Group - Lampel, Andre
(*)
Lampel, Andre:
Case study: Deutsche Bank AG Group - neues Buch

2010, ISBN: 3640621492

ID: A10462207

2. Auflage Broschiert Strategic, mit Schutzumschlag neu, [PU:GRIN Publishing]

Achtung-Buecher.de
MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 1.95)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Case study: Deutsche Bank AG Group

Deutsche Bank is one of the leading international financial service providers.With more than 95,000 employees, the bank serves more than 12 millioncustomers in more than 70 countries worldwide.The home market of Deutsche Bank is Europe. A strong position in the European market is the basis for the global activities. Besides Germany, they are represented in Italy, Spain, France, Belgium, and Poland with there own branch networks.They offer there customers a broad range of modern banking services. The Deutsche Bank is available to personal and private clients with an all-round service ranging form account-keeping as well as cash and securities investment advisory to asset management. They offer there corporate and institutional clients the full range of an international corporate and investment bank, from payments processing and corporate finance to support with IPOs and M&A advisory. In addition to that, they have a leading position in international foreign exchange, fixed-income and equities trading.

Detailangaben zum Buch - Case study: Deutsche Bank AG Group


EAN (ISBN-13): 9783640621491
ISBN (ISBN-10): 3640621492
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: GRIN Publishing
36 Seiten
Gewicht: 0,069 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-10-03T10:45:27+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2019-07-11T06:20:34+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783640621491

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-62149-2, 978-3-640-62149-1


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher