- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 15,95, größter Preis: € 15,95, Mittelwert: € 15,95
1
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 15,95
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Sebastian Plappert:

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Taschenbuch

2010, ISBN: 3640664280

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Jul 2010], STANDARDISATION; HALL; HOFSTEDE; LOCAL, This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Essay from the year… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 3.00 BuchWeltWeit Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 4 (von 5)]
2
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 15,95
Versand: € 6,951
Bestellengesponserter Link

Sebastian Plappert:

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Taschenbuch

2010, ISBN: 3640664280

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Jul 2010], STANDARDISATION; HALL; HOFSTEDE; LOCAL, This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Essay from the year… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 6.95 BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
3
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Bestellen
bei booklooker.de
€ 15,95
Versand: € 1,991
Bestellengesponserter Link
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Taschenbuch

2026

ISBN: 9783640664283

[ED: Taschenbuch], [PU: GRIN Verlag], Neuware - Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Distinction, Macqua… Mehr…

Versandkosten:Versand nach Deutschland. (EUR 1.99) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K.
4
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 15,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Taschenbuch

2010, ISBN: 3640664280

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: GRIN Verlag], STANDARDISATION; HALL; HOFSTEDE; LOCAL, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Essay from the year 2007 in the s… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
5
Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 15,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - neues Buch

ISBN: 9783640664283

*Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influen… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns

This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall's and especially Hofstede's approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested.

Detailangaben zum Buch - Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns


EAN (ISBN-13): 9783640664283
ISBN (ISBN-10): 3640664280
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: GRIN Verlag
32 Seiten
Gewicht: 0,056 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-06-14T10:08:18+02:00 (Berlin)
Buch zuletzt gefunden am 2024-11-06T13:57:18+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783640664283

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-66428-0, 978-3-640-66428-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: plappert, hofstede, sebastian
Titel des Buches: communication advertising, global, intercultural communication, sex and culture


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640664689 Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns Sebastian Plappert Author (Sebastian Plappert)


< zum Archiv...