- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 10,57, größter Preis: € 17,56, Mittelwert: € 12,70
1
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
Bestellen
bei kobo.com
£ 9,35
(ca. € 10,64)
Versand: € 0,00
Bestellen
Corinna Colette Vellnagel:

Semiotics and Shock Advertisement - neues Buch

2, ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Mehr…

  - E-Book zum download. Versandkosten: EUR 0.00
2
Semiotics and Shock Advertisement, How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? - Corinna Colette Vellnagel
Bestellen
bei bol.com
€ 11,72
Versand: € 4,00
Bestellen

Corinna Colette Vellnagel:

Semiotics and Shock Advertisement, How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? - neues Buch

2011, ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Mehr…

  - Nieuw, Direct beschikbaar. Versandkosten:Direct beschikbaar. (EUR 4.00) bol.com
3
Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? Corinna Colette Vellnagel Author
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
€ 17,56
Bestellen
Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? Corinna Colette Vellnagel Author - neues Buch

2011

ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Bezahlte Anzeige
4
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
Bestellen
bei kobo.com
£ 9,35
(ca. € 10,57)
Versand: € 0,00
Bestellen
Corinna Colette Vellnagel:
Semiotics and Shock Advertisement - neues Buch

2, ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Mehr…

  - E-Book zum download. Versandkosten: EUR 0.00
5
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 12,99
Versand: € 0,00
Bestellen
Corinna Colette Vellnagel:
Semiotics and Shock Advertisement - Erstausgabe

2011, ISBN: 9783640836215

How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect?, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Publishing]

  - Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? Corinna Colette Vellnagel Author


EAN (ISBN-13): 9783640836215
ISBN (ISBN-10): 3640836219
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: GRIN Publishing Digital >16

Buch in der Datenbank seit 2008-03-27T07:11:31+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-12-27T13:02:14+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783640836215

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-83621-9, 978-3-640-83621-5


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640836451 Semiotics and Shock Advertisement (Corinna Colette Vellnagel)


< zum Archiv...