Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783642080524 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 139,59 €, größter Preis: 155,14 €, Mittelwert: 151,94 €
Competition, Innovation, and Antitrust: A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications - Federico Etro
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Federico Etro:
Competition, Innovation, and Antitrust: A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications - neues Buch

ISBN: 9783642080524

ID: 978364208052

This book reviews recent progress in the theory of oligopoly and market leadership and provides new results on the theory of Stackelberg competition and Nash competition with strategic investment under endogenous entry. These theories are applied to models of competition in quantities, prices and to patent races. The results are used to propose a new approach to competition policy and issues of the abuse of dominance. Federico Etro, Books, Science and Nature, Competition, Innovation, and Antitrust: A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications Books>Science and Nature, Springer Berlin Heidelberg

Neues Buch Indigo.ca
new Free shipping on orders above $25 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Competition, Innovation, and Antitrust als Buch von Federico Etro - Springer
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Springer:
Competition, Innovation, and Antitrust als Buch von Federico Etro - neues Buch

2007, ISBN: 9783642080524

ID: 818426148

Competition, Innovation, and Antitrust ab 154.99 EURO A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. Competition, Innovation, and Antitrust ab 154.99 EURO A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

Neues Buch eBook.de
No. 13904089 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Competition, Innovation, and Antitrust als Buch von Federico Etro - Federico Etro
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Federico Etro:
Competition, Innovation, and Antitrust als Buch von Federico Etro - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9783642080524

ID: 694294810

Competition, Innovation, and Antitrust:A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. Federico Etro Competition, Innovation, and Antitrust:A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. Federico Etro Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft, Springer

Neues Buch Hugendubel.de
No. 13904089 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Competition, Innovation, and Antitrust - Federico Etro
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Federico Etro:
Competition, Innovation, and Antitrust - Taschenbuch

ISBN: 9783642080524

ID: 9783642080524

Economics; R & D/Technology Policy; Economic Policy; Industrial Organization Antitrust Policy, Innovation Policy, Microsoft Case, Monopoly, Oligopoly, Stackelberg, Strategic Investments, innovation, science and technology Books Book (Paperback Initiative), Springer Science+Business Media

Neues Buch Springer.com
Versandkosten: EUR 0.00
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Etro, Federico: Competition, Innovation, and Antitrust
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Etro, Federico: Competition, Innovation, and Antitrust - neues Buch

2007, ISBN: 9783642080524

ID: 177955986

A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. A Theory of Market Leaders and Its Policy Implications. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007. Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

Neues Buch eBook.de
No. 13904089 Versandkosten:zzgl., Versandkosten, DE (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Competition, Innovation, and Antitrust

This book reviews recent progress in the theory of oligopoly and market leadership and provides new results on the theory of Stackelberg competition and Nash competition with strategic investment under endogenous entry. These theories are applied to models of competition in quantities, prices and to patent races. The results are used to propose a new approach to competition policy and issues of the abuse of dominance.

Detailangaben zum Buch - Competition, Innovation, and Antitrust


EAN (ISBN-13): 9783642080524
ISBN (ISBN-10): 3642080529
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer-Verlag GmbH
304 Seiten
Gewicht: 0,462 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 12.10.2011 22:08:26
Buch zuletzt gefunden am 06.10.2017 11:06:01
ISBN/EAN: 9783642080524

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-08052-9, 978-3-642-08052-4


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher