Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783642158940 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 42,18 €, größter Preis: 79,35 €, Mittelwert: 64,56 €
Lean Innovation: A Fast Path from Knowledge to Value - Claus Sehested, Henrik Sonnenberg
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Claus Sehested, Henrik Sonnenberg:
Lean Innovation: A Fast Path from Knowledge to Value - neues Buch

ISBN: 9783642158940

ID: 978364215894

Within manufacturing, Lean has lead to significant results throughout the world. But what happens when Lean meets Innovation? Is the needed creativity destroyed, or can Lean make the results of the organization even better?In Lean Innovation, Claus Sehested and Henrik Sonnenberg reveal how amanaged iteration between creativity and effectiveness can ensure that the visions of top management are realized through the innovation processes. Lean can elevate the innovation processes to a new level where they become a true strategic differentiator.The authors address the key challenges facing leaders of knowledgeorganizations, and present a number of principles which they can use to bring more leadership into the innovation work. They also discuss methods which can increase result focus and continuous learning in the core innovation processes.The book contains specific and practical examples from five companies who started on a Lean Innovation journey. Innovation Insights from Apple, Google, Toyota, IDEO and others are also included. Claus Sehested, Henrik Sonnenberg, Books, Lean Innovation: A Fast Path from Knowledge to Value Books, Springer Berlin Heidelberg

Neues Buch Indigo.ca
new Free shipping on orders above $25. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Lean Innovation - Claus Sehested
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Claus Sehested:
Lean Innovation - neues Buch

ISBN: 9783642158940

ID: c22e5fb37bf5477b1c3dd1a23ee31c52

Within manufacturing, Lean has lead to significant results throughout the world. But what happens when Lean meets Innovation? Is the needed creativity destroyed, or can Lean make the results of the organization even better?In Lean Innovation, Claus Sehested and Henrik Sonnenberg reveal how amanaged iteration between creativity and effectiveness can ensure that the visions of top management are realized through the innovation processes. Lean can elevate the innovation processes to a new level where they become a true strategic differentiator.The authors address the key challenges facing leaders of knowledgeorganizations, and present a number of principles which they can use to bring more leadership into the innovation work. They also discuss methods which can increase result focus and continuous learning in the core innovation processes.The book contains specific and practical examples from five companies who started on a Lean Innovation journey. Innovation Insights from Apple, Google, Toyota, IDEO and others are also included. Bücher / Sozialwissenschaften, Recht & Wirtschaft / Wirtschaft / Betriebswirtschaft, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

Neues Buch Dodax.ch
Nr. 580f6c74fe44c2092e9e52a1. Versandkosten:Versandkosten: 0.0 EUR, 6, zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Lean Innovation als Buch von Henrik Sonnenberg, Claus Sehested - Henrik Sonnenberg, Claus Sehested
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Henrik Sonnenberg, Claus Sehested:
Lean Innovation als Buch von Henrik Sonnenberg, Claus Sehested - gebunden oder broschiert

2011, ISBN: 9783642158940

ID: 164037753

Lean Innovation:How Fast Learning Creates More Value. Auflage 2011 Henrik Sonnenberg, Claus Sehested Lean Innovation:How Fast Learning Creates More Value. Auflage 2011 Henrik Sonnenberg, Claus Sehested Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft, Springer-Verlag GmbH

Neues Buch Hugendubel.de
No. 12370216. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 2.95)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Lean Innovation als Buch von Henrik Sonnenberg, Claus Sehested - Springer-Verlag GmbH
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Springer-Verlag GmbH:
Lean Innovation als Buch von Henrik Sonnenberg, Claus Sehested - neues Buch

2011, ISBN: 9783642158940

ID: 818318091

Lean Innovation ab 74.99 EURO How Fast Learning Creates More Value. Auflage 2011 Lean Innovation ab 74.99 EURO How Fast Learning Creates More Value. Auflage 2011 Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

Neues Buch eBook.de
No. 12370216. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten., zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Lean Innovation - Henrik Sonnenberg
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Henrik Sonnenberg:
Lean Innovation - gebrauchtes Buch

ISBN: 9783642158940

ID: 108018779_us

Livre, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Priceminister.com
Priceminister
Versandkosten:France. (EUR 14.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Lean Innovation

Within manufacturing, Lean has lead to significant results throughout the world. But what happens when Lean meets Innovation? Is the needed creativity destroyed, or can Lean make the results of the organization even better? In Lean Innovation, Claus Sehested and Henrik Sonnenberg reveal how a managed iteration between creativity and effectiveness can ensure that the visions of top management are realized through the innovation processes. Lean can elevate the innovation processes to a new level where they become a true strategic differentiator. The authors address the key challenges facing leaders of knowledge organizations, and present a number of principles which they can use to bring more leadership into the innovation work. They also discuss methods which can increase result focus and continuous learning in the core innovation processes. The book contains specific and practical examples from five companies who started on a Lean Innovation journey. Innovation Insights from Apple, Google, Toyota, IDEO and others are also included.

Detailangaben zum Buch - Lean Innovation


EAN (ISBN-13): 9783642158940
ISBN (ISBN-10): 3642158943
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer-Verlag GmbH
186 Seiten
Gewicht: 0,458 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 19.06.2007 15:41:00
Buch zuletzt gefunden am 17.01.2018 20:12:14
ISBN/EAN: 9783642158940

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-15894-3, 978-3-642-15894-0


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher