Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783659311994 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 48,32 €, größter Preis: 49,00 €, Mittelwert: 48,86 €
Consumer Perception about Chinese Goods - Isha Mehta
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Isha Mehta:
Consumer Perception about Chinese Goods - Taschenbuch

ISBN: 9783659311994

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - Products made in China has been an important issue in the world economy for a while. Chinese products seem to have sceptical quality and prices. Besides this, the awareness drive against fake products is also affecting the perception of Chinese products. This book helps to derive answers to various questions and helps in - To study Indian consumer perception about Chinese goods. To study attitude of Indian consumers about the Chinese goods whether its positive or negative. To try and derive out how youth and other age group can contribute to purchases. To analyse various issues prevailing in the society regarding Chinese products., DE, [SC: 2.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 220x150x3 mm, 56, [GW: 100g], PayPal, offene Rechnung, Banküberweisung, sofortueberweisung.de, Interntationaler Versand

Neues Buch Booklooker.de
Rheinberg-Buch
Versandkosten:Versand nach Deutschland (EUR 2.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Consumer Perception about Chinese Goods - Mehta, Isha
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Mehta, Isha:
Consumer Perception about Chinese Goods - Taschenbuch

ISBN: 3659311995

ID: 22516036808

[EAN: 9783659311994], Neubuch, Publisher/Verlag: LAP Lambert Academic Publishing | A look into the Indian Consumer's mindset about Chinese goods and their comparison with Indian counterparts | Products made in China has been an important issue in the world economy for a while. Chinese products seem to have sceptical quality and prices. Besides this, the awareness drive against fake products is also affecting the perception of Chinese products. This book helps to derive answers to various questions and helps in - To study Indian consumer perception about Chinese goods. To study attitude of Indian consumers about the Chinese goods whether its positive or negative. To try and derive out how youth and other age group can contribute to purchases. To analyse various issues prevailing in the society regarding Chinese products. | Format: Paperback | Language/Sprache: english | 56 pp

Neues Buch Abebooks.de
European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
NEW BOOK Versandkosten: EUR 1.50
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Consumer Perception about Chinese Goods als Buch von Isha Mehta - Isha Mehta
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Isha Mehta:
Consumer Perception about Chinese Goods als Buch von Isha Mehta - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783659311994

ID: 698216026

Consumer Perception about Chinese Goods:A look into the Indian Consumer´s mindset about Chinese goods and their comparison with Indian counterparts Isha Mehta Consumer Perception about Chinese Goods:A look into the Indian Consumer´s mindset about Chinese goods and their comparison with Indian counterparts Isha Mehta Bücher > Wissenschaft > Philosophie, LAP Lambert Academic Publishing

Neues Buch Hugendubel.de
No. 20086850 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Consumer Perception about Chinese Goods als Buch von Isha Mehta - LAP Lambert Academic Publishing
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
LAP Lambert Academic Publishing:
Consumer Perception about Chinese Goods als Buch von Isha Mehta - neues Buch

ISBN: 9783659311994

ID: 820128873

Consumer Perception about Chinese Goods ab 49 EURO A look into the Indian Consumer´s mindset about Chinese goods and their comparison with Indian counterparts Consumer Perception about Chinese Goods ab 49 EURO A look into the Indian Consumer´s mindset about Chinese goods and their comparison with Indian counterparts Bücher > Wissenschaft > Philosophie

Neues Buch eBook.de
No. 20086850 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Consumer Perception about Chinese Goods - Mehta Isha
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Mehta Isha:
Consumer Perception about Chinese Goods - Taschenbuch

2012, ISBN: 3659311995

ID: 22412585353

[EAN: 9783659311994], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

Neues Buch Abebooks.de
European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
NEW BOOK Versandkosten: EUR 1.50
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Consumer Perception about Chinese Goods


EAN (ISBN-13): 9783659311994
ISBN (ISBN-10): 3659311995
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: Lap Lambert Academic Publishing Dez 2012

Buch in der Datenbank seit 10.10.2014 09:31:47
Buch zuletzt gefunden am 01.09.2017 04:02:14
ISBN/EAN: 9783659311994

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-659-31199-5, 978-3-659-31199-4


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher