- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 44,04, größter Preis: € 70,86, Mittelwert: € 55,07
1
Information and Communication Technologies in Tourism : Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - Albert S. Kaplan
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 38,24
(ca. € 44,04)
Bestellengesponserter Link
Albert S. Kaplan:

Information and Communication Technologies in Tourism : Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - neues Buch

ISBN: 9783709175989

For the third time now, experts in tourism from all over the world come to Innsbruck in order to exchange ideas, inform themselves and others about current developments and build a networ… Mehr…

No. 9783709175989. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten.
2
Information and Communication Technologies in Tourism
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 53,49
Versand: € 3,951
Bestellengesponserter Link
Information and Communication Technologies in Tourism - neues Buch

ISBN: 9783709175989

*Information and Communication Technologies in Tourism* - Proceedings of the International Conference in Innsbruck Austria 1996. Auflage 1996 / pdf eBook für 53.49 € / Aus dem Bereich: eB… Mehr…

Versandkosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., Sofort Lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 3.95)
3
Information and Communication Technologies in Tourism
Bestellen
bei eBook.de
€ 53,49
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Information and Communication Technologies in Tourism - neues Buch

ISBN: 9783709175989

Information and Communication Technologies in Tourism - Proceedings of the International Conference in Innsbruck Austria 1996: ab 53.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Computer & Inter… Mehr…

Versandkosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Information and Communication Technologies in Tourism
Bestellen
bei eBook.de
€ 53,49
Bestellengesponserter Link
Information and Communication Technologies in Tourism - neues Buch

ISBN: 9783709175989

Information and Communication Technologies in Tourism - Proceedings of the International Conference in Innsbruck Austria 1996. Auflage 1996: ab 53.49 € eBooks > Wirtschaft Springer Vienna… Mehr…

Versandkosten:in stock, , , zzgl. Versandkosten.
5
Information and Communication Technologies in Tourism : Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - D.W. Jirsch
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 61,20
(ca. € 70,86)
Bestellengesponserter Link
D.W. Jirsch:
Information and Communication Technologies in Tourism : Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996 - neues Buch

ISBN: 9783709175989

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Business mathematics & systems, Springer Netherlands

No. 9783709175989. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten.

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Information and Communication Technologies in Tourism


EAN (ISBN-13): 9783709175989
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: Springer Vienna

Buch in der Datenbank seit 2016-12-14T15:41:27+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-01T08:58:43+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783709175989

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-3-7091-7598-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: schmid stefan, hannes schmid, stefan klein
Titel des Buches: austria innsbruck, communication, innsbruck 1956 1981


Daten vom Verlag:

Autor/in: Stefan Klein; Beat Schmid; A Min Tjoa; Hannes Werthner
Titel: Information and Communication Technologies in Tourism - Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria 1996
Verlag: Springer; Springer Wien
234 Seiten
Erscheinungsjahr: 2012-12-06
Vienna; AT
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
53,49 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XII, 234 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Informatik, EDV/Anwendungs-Software; Angewandte Informatik; Verstehen; Business Engineering; Information Technology (IT); Internet; Outsourcing; WWW; database; distributed systems; information system; learning; multimedia; networks; production; quality management; software; C; Information Systems Applications (incl. Internet); IT in Business; Computer and Information Systems Applications; IT in Business; Computer Science; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; BC

1. Intelligent Agents.- A Personal Travel Assistant for Holiday Selection — a Learning Interface Agent Approach.- IMTAS: Intelligent Multimedia Travel Agent System.- 2. Multimedia.- A Software Bench for the Production of Multimedia Tourism Applications.- Clustering in Object-oriented Distributed System Integrating Multimedia Resources.- Integration of Multimedia and Spatial Data in an Authoring System for Building Tourism Applications.- 3. Data Management and Representation.- Why Is Space a Slippery Concept for Information Systems Designers? Towards a Definition of Spatial Information Primitives for the Tourism Information Base.- The Lost Tourist in a Cross Border Region, Asking for Alignment of Information Architectures.- An Electronic Product Catalog for Distributed Environments.- 4. Information System Design.- Design Principles of Tourist Information Systems.- Interfacing WWW with Distributed Database Applications in the Field of Tourism.- 5. Implementation and Adoption.- Client Satisfaction Measurement in Outsourcing Situations.- Information Technology Adoption by Midwest United States Travellers.- Case Study of Implementation of Information System in Tourism.- 6. IS Strategy I: Application of Business Concepts in Tourism.- The IT-enabled Extended Enterprise, Applications in the Tourism Industry.- Travel Information Kiosks in Network — Prestige or Profit? A Preliminary Study of a Norwegian System in Operation.- 7. IS Strategy II: Strategies for Regions and Destinations.- Information and Telecommunication Technologies as a Strategic Tool for Tourism Enhancement at Destination Regions.- The Travel Industry as Part of the National Information Network in Norway.- 8. IS Strategy III: Impact on Different Actors.- The Changing Value of Travel Agents in Tourism Networks: Towards a Network Design Perspective.- Barriers to Implementing Quality Management in Hong Kong’s Hotels.- 9. IS Strategy IV: Distribution and Marketing.- Public Tourist Information Offices as Booking-Centres for Accommodation.- Last-Minute Booking Based on Internet in Norway.- Broadband Network in the Electronic Market Place in Tourism.- The Electronic Mall Bodensee as Platform for the Development of Travel Services.- 10. StandardisSation and Reengineering Issues.- Application Standards for Tourism Products. Proposals for a Programme of Research.- Re-Engineering the Package Holiday Business.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783030059392 Information and Communication Technologies in Tourism 2019 (Pesonen, Juho Neidhardt, Julia)


< zum Archiv...