- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,30, größter Preis: € 29,90, Mittelwert: € 19,26
1
Guide to Enhancing the International Student Experience for Germany. How to improve services and communication to better match expectations. - Ripmeester, Nannette and Archibald Pollock
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 3,30
Versand: € 2,901
Bestellengesponserter Link
Ripmeester, Nannette and Archibald Pollock:

Guide to Enhancing the International Student Experience for Germany. How to improve services and communication to better match expectations. - Taschenbuch

2011, ISBN: 3763948414

[EAN: 9783763948413], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 2.9], [PU: Bielefeld : Bertelsmann,], ERZIEHUNG, SCHUL- UND BILDUNGSWESEN, 112 S. : graph. Darst. ; 21 cm Buch als Mängelexemplar geke… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 2.90 buecherdackel, regensburg, Germany [9211156] [Rating: 5 (von 5)]
2
Guide to Enhancing the International Student Experience for Germany. How to improve services and communication to better match expectations. - Ripmeester, Nannette and Archibald Pollock
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 3,30
Versand: € 2,901
Bestellengesponserter Link

Ripmeester, Nannette and Archibald Pollock:

Guide to Enhancing the International Student Experience for Germany. How to improve services and communication to better match expectations. - Taschenbuch

2011, ISBN: 3763948414

[EAN: 9783763948413], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Bielefeld : Bertelsmann,], ERZIEHUNG, SCHUL- UND BILDUNGSWESEN, 112 S. : graph. Darst. ; 21 cm Buch als Mängelexemplar gekennzeichnet,… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 2.90 buecherdackel, regensburg, Germany [9211156] [Rating: 5 (von 5)]
3
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 29,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Nannette Ripmeester; Archibald Pollock:
Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany - Erstausgabe

2011

ISBN: 9783763948413

Taschenbuch

How to improve services and communication to better match expectations, Buch, Softcover, Das englischsprachige Buch gibt Einblick in die Ergebnisse der GATTE-Germany Studie zum Internatio… Mehr…

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)
4
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 29,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Nannette Ripmeester; Archibald Pollock:
Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany - Erstausgabe

2011, ISBN: 9783763948413

Taschenbuch

How to improve services and communication to better match expectations, Buch, Softcover, [PU: WBV Media], [ED: 1], WBV Media, 2011

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 29,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Archibald Pollock; Nannette Ripmeester:
Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany - Erstausgabe

2011, ISBN: 9783763948413

Taschenbuch

How to improve services and communication to better match expectations, [ED: 1], Softcover, Buch, [PU: WBV Media]

Versandkosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany

Global Village -die Welt wird zu einem Dorf. Wen wundert es, dass immer mehr Menschen zum Studium ins Ausland gehen? Als Hochschule muss man auf diese Entwicklung reagieren und auf die besonderen Anforderungen und Bedürfnisse der ausländischen Studenten eingehen. Wer dies tut, macht sich als Studienstandort beliebt und wird weiterempfohlen. Das englischsprachige Buch gibt Einblick in die Ergebnisse der GATE-Germany Studie zum International Student Barometer, die 12.300 ausländische Studenten an 45 deutschen Hochschulen über ihre Zufriedenheit mit dem Angebot des Standortes befragt hat. Dank der Ergebnisse kann ein umfassendes Bild von den Bedürfnissen ausländischer Studenten konstruiert werden. Hochschulen können mit dieser Hilfe Ihr Angebot optimieren. Die untersuchten Bereich im Überblick: - Anmeldung und Ankunft - Kultur und soziale Integration - Wohnen und leben - Lernumgebung - Lehrqualität und Lernhilfe - Gebühren, Geld und Finanzierung - Karriere und Arbeitsmarktfähigkeit

Detailangaben zum Buch - Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany


EAN (ISBN-13): 9783763948413
ISBN (ISBN-10): 3763948414
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: WBV Media
112 Seiten
Gewicht: 0,196 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2009-10-03T06:01:59+02:00 (Berlin)
Buch zuletzt gefunden am 2022-11-16T20:03:14+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783763948413

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-7639-4841-4, 978-3-7639-4841-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: pollok, pollock, poe, germany, archibald
Titel des Buches: germany guide, international guide, the experience, student, match, schrift, schriftenrei, archibald, pollok


Daten vom Verlag:

Titel: Schriftenreihe Hochschulmarketing; Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany - How to improve services and communication to better match expectations
Verlag: wbv Publikation; wbv Media
112 Seiten
Erscheinungsjahr: 2011-04-05
Bielefeld; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,204 kg
Sprache: Englisch
29,90 € (DE)
30,80 € (AT)
Available
148mm x 210mm x 6mm

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Erwachsenenbildung; Hochschulbildung, Fort- und Weiterbildung; Verstehen; Lernen; Integration; Lehren; Qualität; Universität; Hochschule; Ausland; Hochschulentwicklung; Fachhochschule; Campus; Angewandte Wissenschaften; Ausländischer Student; Institutionen und Gelehrtengesellschaften, allgemein

1. A pplicati on and Arrival 1.1. Application 1.2. Application method 1.3. Contact response time 1.4. Offer response time. 1.5. Information provision 1.6. Social media 1.7. Buddy systems 1.8. Pre-arrival information provision 1.9. Arrival 1.10. Initial welcome 1.11. Academic registration and orientation 1.12. Application and arrival: points and actions to consider 1.13. CASE STUDY: Georg-Simon-Ohm Hochschule für angewandte Wissenschaften - Fachhochschule Nürnberg Fachhochschule Dortmund 2. C ultural and Social Integrati on 2.1. Making friends: on arrival and during the programme 2.2. Clubs/societies & student unions 2.3. International office 2.4. Counselling and disability support 2.5. Sport & social activities 2.6. Opportunity to experience German culture 2.7. Cultural and social integration: points and actions to consider 2.8. CASE STUDY: Universität Konstanz Universität Regensburg 3. Accommodation and Living 3.1. Accommodation 3.2. Accommodation office 3.3. Faith-based provision (including prayer rooms, quiet spaces, overall flexibility with religion) 3.4. Campus eating facilities 3.5. Transport options 3.6. Safety 3.7. Accommodation and living: points and actions to consider 3.8. CASE STUDY: Christian-Albrecht-Universität zu Kiel 4. Learning Infrastructure and Environment 4.1. Libraries & learning spaces 4.2. I.T. support 4.3. Email & internet 4.4. Flexibilty (including course adaptability, structural flexibility, feeling of intellectual freedom of choice) 4.5. Academic's english & language support 4.6. Performance feedback 4.7. Learning infrastructure and environment: points and actions to consider 4.8. CASE STUDY: Georg-August-Universität Göttingen Westfälische Wilhelms-Universität Münster 5. Teaching Quality and Learning Support 5.1. Assessment & feedback 5.2. Learning support 5.3. Research 5.4. Expert lecturers & good teachers 5.5. Course content 5.6. Teaching quality and learning support: points and actions to consider 5.7. CASE STUDY: Technische Universität Kaiserlautern 6. Fees, Finance and Funding 6.1. Funding 6.2. Finances on arrival 6.3. Cost of living 6.4. Earning money 6.5. Fees, finance and funding: points and actions to consider 6.6. CASE STUDY: Anonymous case study 7. Careers and Employability 7.1. Careers advice 7.2. Careers service 7.3. Work experience 7.4. Good contacts 7.5. Employability 7.6. Careers and employability: points and actions to consider 7.7. CASE STUDY: Albert-Ludwig-Universität Freiburg Hochschule Furtwangen 8. about the authors 9. Acknowledgement: Word of Thanks 10. Further Publications

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783763948420 Guide To Enhancing The International Student Experience For Germany (Archibald Pollock/ Nannette Ripmeester)


< zum Archiv...