- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 81,39, größter Preis: € 106,99, Mittelwert: € 91,11
1
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Codita, Roxana
Bestellen
bei Averdo.com
€ 81,39
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Codita, Roxana:

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Taschenbuch

2011, ISBN: 9783834925961

Erscheinungsdatum: 09.12.2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization, Titelzusatz: German Consumer Goods Compa… Mehr…

Nr. 70510501. Versandkosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
2
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Codita, Roxana
Bestellen
bei ebooks.com
$ 109,00
(ca. € 96,08)
Bestellengesponserter Link

Codita, Roxana:

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - neues Buch

ISBN: 9783834925961

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, … Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 85,49
Versand: € 7,501
Bestellengesponserter Link
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Taschenbuch

2011

ISBN: 3834925969

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization ab 85.49 € als Taschenbuch: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe. Auflage 2011. Aus dem Bereich: Bücher, Poli… Mehr…

Nr. 12119325. Versandkosten:, , spese di spedizione aggiuntive. (EUR 7.50)
4
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita
Bestellen
bei Springer.com
€ 106,99
Bestellengesponserter Link
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - neues Buch

ISBN: 9783834925961

Business and Management; Marketing; Management Construct Conceptualization and Operationalization, Formative Measurement, Industrial Organization Theory, Resource-Based View, Wirtschaftsw… Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 85,59
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783834925961

German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe, 2011, Softcover, Buch, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler]

Versandkosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
Details zum Buch
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

:This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct's nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.

Detailangaben zum Buch - Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization


EAN (ISBN-13): 9783834925961
ISBN (ISBN-10): 3834925969
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-09T22:40:40+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-08-18T11:20:49+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783834925961

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2596-9, 978-3-8349-2596-1


Daten vom Verlag:

Autor/in: Roxana Codita
Titel: Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung; Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-12-09
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: Englisch
85,59 € (DE)
87,99 € (AT)
94,50 CHF (CH)
POD
XXII, 312 p. 52 illus.

BC; Book; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Construct Conceptualization and Operationalization; Formative Measurement; Industrial Organization Theory; Resource-Based View; Wirtschaftswissenschaft; B; Marketing; Management; Marketing; Management; Business and Management; Management und Managementtechniken; EA

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct’s nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783834961693 Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization (Roxana Codita)


< zum Archiv...