
2011, ISBN: 9783834925961
Erscheinungsdatum: 09.12.2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization, Titelzusatz: German Consumer Goods Compa… Mehr…
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ISBN: 9783834925961
This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, … Mehr…
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2011, ISBN: 3834925969
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization ab 85.49 € als Taschenbuch: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe. Auflage 2011. Aus dem Bereich: Bücher, Poli… Mehr…
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ISBN: 9783834925961
Business and Management; Marketing; Management Construct Conceptualization and Operationalization, Formative Measurement, Industrial Organization Theory, Resource-Based View, Wirtschaftsw… Mehr…
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2010, ISBN: 9783834925961
German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe, 2011, Softcover, Buch, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler]
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2011, ISBN: 9783834925961
Erscheinungsdatum: 09.12.2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization, Titelzusatz: German Consumer Goods Compa… Mehr…

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2011
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2010, ISBN: 9783834925961
German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe, 2011, Softcover, Buch, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler]
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
EAN (ISBN-13): 9783834925961
ISBN (ISBN-10): 3834925969
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-04-09T22:40:40+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-08-18T11:20:49+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783834925961
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2596-9, 978-3-8349-2596-1
Daten vom Verlag:
Autor/in: Roxana Codita
Titel: Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung; Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-12-09
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: Englisch
85,59 € (DE)
87,99 € (AT)
94,50 CHF (CH)
POD
XXII, 312 p. 52 illus.
BC; Book; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Construct Conceptualization and Operationalization; Formative Measurement; Industrial Organization Theory; Resource-Based View; Wirtschaftswissenschaft; B; Marketing; Management; Marketing; Management; Business and Management; Management und Managementtechniken; EA
This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct’s nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
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