- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 142,06, größter Preis: € 169,75, Mittelwert: € 155,18
1
Manual of International Marketing.
Bestellen
bei Springer.com
€ 149,79
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Manual of International Marketing. - neues Buch

ISBN: 9783834946553

The "Manual of International Marketing" provides a comprehensive insight into the real world of contemporary international marketing. Leading ex-perts from some of the most renown interna… Mehr…

Nr. 978-3-8349-4655-3. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Manual of International Marketing. - Thomas Heilmann
Bestellen
bei BookDepository.com
$ 179,37
(ca. € 159,19)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Thomas Heilmann:

Manual of International Marketing. - Taschenbuch

ISBN: 9783834946553

Paperback, [PU: Gabler], Hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant topics in international marketing New trends in the fashion market dictate the need f… Mehr…

Versandkosten:Free shipping. (EUR 0.00)
3
Manual of International Marketing.
Bestellen
bei Indigo.ca
C$ 220,95
(ca. € 155,09)
Bestellengesponserter Link
Manual of International Marketing. - neues Buch

ISBN: 9783834946553

Top executives in international marketing and marketing professors give hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant problems in international marketing. T… Mehr…

new in stock. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
4
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 169,75
Bestellengesponserter Link
Thomas Heilmann:
Manual of International Marketing - Taschenbuch

2009, ISBN: 9783834946553

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Fairford, GLOS, Paperbackshop International
5
Manual of International Marketing. - Thomas Heilmann
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 142,06
Versand: € 28,781
Bestellengesponserter Link
Thomas Heilmann:
Manual of International Marketing. - Taschenbuch

2014, ISBN: 3834946559

[EAN: 9783834946553], Neubuch, [PU: Gabler Verlag 2014-03-31], Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 28.78 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Manual of International Marketing.

Top executives in international marketing and marketing professors give hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant problems in international marketing. The book is structured by easily accessible marketing catchwords and contains one in-depth, compact article per catchword.

Detailangaben zum Buch - Manual of International Marketing.


EAN (ISBN-13): 9783834946553
ISBN (ISBN-10): 3834946559
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2014
Herausgeber: Gabler Verlag Core >1

Buch in der Datenbank seit 2014-10-25T15:10:54+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-09T12:42:21+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783834946553

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-4655-9, 978-3-8349-4655-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: heil, thomas heilmann, compact verlag
Titel des Buches: manua, international marketing, manual


Daten vom Verlag:

Autor/in: Thomas Heilmann
Titel: Manual of International Marketing.
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
568 Seiten
Erscheinungsjahr: 2014-09-21
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
149,79 € (DE)
153,99 € (AT)
165,50 CHF (CH)
POD
XX, 568 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Management; Affiliate Marketing; Automobilindustrie; Direktmarketing; Energie; Finanz; Gesundheit; International Marketing; Internationales Marketing; Investitionsgüter; Marke; Marketing; Mode; communication; Business and Management; Marketing; Marketing und Vertrieb; BB

Catchwords from the following areas: - Global Marketing - Marketing Management - Brand Management - Marketing Communication - Customer Relations
Hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant topics in international marketing

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783834900395 Manual of International Marketing. Thomas Heilmann Editor (Thomas Heilmann)


< zum Archiv...