Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783834968548 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 69,95 €, größter Preis: 107,90 €, Mittelwert: 91,01 €
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Breaking New Ground in Theory and Practice - Shintaro Okazaki
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Breaking New Ground in Theory and Practice - neues Buch

2010, ISBN: 9783834968548

ID: 282292

Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (EAA). This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community. The goal of this book is breaking new ground in both theory and practice. Each chapter tries to shed light on challenging topics and offer insights that are of considerable value for advancing our knowledge.

Neues Buch Ciando.de
ciando.de
http://www.ciando.com/img/books/3834968544_k.jpg, E-Book zum Download Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki;  Shintaro Okazaki
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Shintaro Okazaki; Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Erstausgabe

2011, ISBN: 9783834968548

ID: 22733939

Breaking New Ground in Theory and Practice, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Gabler Verlag]

Neues Buch Lehmanns.de
Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Erstausgabe

2011, ISBN: 9783834968548

ID: 22733939

Breaking New Ground in Theory and Practice, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Gabler Verlag]

Neues Buch Lehmanns.de
Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.