. .
Deutsch
Deutschland
Anmelden
Tipp von eurobuch.de
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Buch verkaufen
Anbieter, die das Buch mit der ISBN 9783836528320 ankaufen:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 61,68 €, größter Preis: 905,35 €, Mittelwert: 422,56 €
D & AD: The Copy Book - D & AD
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
D & AD:
D & AD: The Copy Book - gebrauchtes Buch

1995, ISBN: 3836528320

ID: 8207222

The superstars and leading professionals in the business of writing ads In 1995, the D & AD published a book on the art of writing for advertising. Though now outdated, the best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D & AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication, including works from the last 15 years. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals—often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 48 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes. Looking for the clues to well-written, effective, and compelling stories that make great advertising? Look no further. advertising,arts music and photography,commercial,decorative arts and design,graphic design,reference Graphic Design, Taschen

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Thriftbooks.com
used Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
D&AD, the Copy Book - D&AD
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
D&AD:
D&AD, the Copy Book - neues Buch

ISBN: 9783836528320

ID: a968713a82ad0e226935661ecddb948c

This title focuses on the words that sell and the brains behind the ads. In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. Though now outdated, the best-selling book remains an important reference work today - a bible for creative directors. D&AD and Taschen have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication, including works from the last 15 years. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals - often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 48 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes. Looking for the clues to well-written, effective, and compelling stories that make great advertising? Look no further.

Neues Buch Studystore.nl
studystore.nl
new Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
D&AD: The Copy Book - D&AD
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
D&AD:
D&AD: The Copy Book - gebunden oder broschiert

2012, ISBN: 3836528320

ID: 22031016005

[EAN: 9783836528320], Tweedehands, goed, [SC: 30.06], [PU: Taschen], Item may show signs of shelf wear. Pages may include limited notes and highlighting. Includes supplemental or companion materials if applicable. Access codes may or may not work. Connecting readers since 1972. Customer service is our top priority.

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Abebooks.co.uk
HPB-Dallas, Dallas, TX, U.S.A. [54223947] [Beoordeling: 4 (van 5)]
NOT NEW BOOK Versandkosten: EUR 30.06
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
D&Ad: the Copy Book - D&Ad
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
D&Ad:
D&Ad: the Copy Book - gebunden oder broschiert

2012, ISBN: 9783836528320

ID: 13882707421

Hardcover, Item may show signs of shelf wear. Pages may include limited notes and highlighting. Includes supplemental or companion materials if applicable. Access codes may or may not work. Connecting readers since 1972. Customer service is our top priority., Tweedehands, goed, [PU: Taschen]

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Alibris.com
HPB-Dallas
Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
D&AD: The Copy Book - D&AD
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
D&AD:
D&AD: The Copy Book - gebunden oder broschiert

2012, ISBN: 3836528320

ID: 22483545873

[EAN: 9783836528320], Tweedehands, goed, [SC: 51.54], [PU: Taschen], Ships with Tracking Number! INTERNATIONAL WORLDWIDE Shipping available. May not contain Access Codes or Supplements. Buy with confidence, excellent customer service!

gebrauchtes bzw. antiquarisches Buch Abebooks.co.uk
Books Express, Portsmouth, NH, U.S.A. [61727479] [Beoordeling: 4 (van 5)]
NOT NEW BOOK Versandkosten: EUR 51.54
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
D&AD: The Copy Book
Autor:
Titel:
ISBN-Nummer:

D&AD, the Copy Book Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals - often agency leaders or owners themselves. This book focuses on the art of writing for advertising. Full description

Detailangaben zum Buch - D&AD: The Copy Book


EAN (ISBN-13): 9783836528320
ISBN (ISBN-10): 3836528320
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: Taschen Books

Buch in der Datenbank seit 21.11.2011 13:54:03
Buch zuletzt gefunden am 30.08.2017 11:32:24
ISBN/EAN: 9783836528320

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8365-2832-0, 978-3-8365-2832-0


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher