- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 67,99, größter Preis: € 85,00, Mittelwert: € 72,82
1
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
(ca. € 85,00)
Bestellengesponserter Link
Harish Gautam, GURMEET SINGH:

Consumer Attitude Towards Tv And Web Advertising - neues Buch

ISBN: 9783838371511

Harish Gautam, GURMEET SINGH,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Business & Economics~~ Marketing ~~ General Consumer-Attitude-tow… Mehr…

Free Shipping on eligible orders over $25 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
2
Bestellen
bei booklooker.de
€ 68,00
Bestellengesponserter Link
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising - Suggestions for advertisers - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838371511

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Advertisements are the key to the success of marketing. Multinational companies invest lots of money in advertisement… Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten Syndikat Buchdienst
3
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
$ 85,00
(ca. € 75,09)
Bestellengesponserter Link
Harish Gautam, GURMEET SINGH:
Consumer Attitude Towards Tv And Web Advertising - neues Buch

ISBN: 9783838371511

Harish Gautam, GURMEET SINGH, Paperback, English-language edition, Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books, Business & Economics~~Marketing~~General, Consumer-Attitude-towards-TV-… Mehr…

  - MPN: , SKU 9783838371511 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
4
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising als Buch von HARISH GAUTAM, GURMEET SINGH - HARISH GAUTAM, GURMEET SINGH
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
HARISH GAUTAM, GURMEET SINGH:
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising als Buch von HARISH GAUTAM, GURMEET SINGH - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783838371511

Consumer Attitude towards TV and Web Advertising:Suggestions for advertisers HARISH GAUTAM, GURMEET SINGH Consumer Attitude towards TV and Web Advertising:Suggestions for advertisers HARI… Mehr…

  - No. 12010509. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
5
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising - HARISH GAUTAM/ GURMEET SINGH
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 67,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
HARISH GAUTAM/ GURMEET SINGH:
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising - Taschenbuch

ISBN: 3838371518

Consumer Attitude towards TV and Web Advertising ab 67.99 € als Taschenbuch: Suggestions for advertisers. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > Bücher, … Mehr…

Nr. 12010509. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Consumer Attitude towards TV and Web Advertising

Advertisements are the key to the success of marketing. Multinational companies invest lots of money in advertisements. The hardest job is done by the advertising agencies that end up with a unique and attractive ad copy. Besides, Pre-Ad Launch Researches are conducted to ensure that advertisements are effective. But sometimes advertisements do not have the desired effect. This book is the outcome of an empirical research conducted on the problem. This project is an earnest effort to suggest sure pathways for companies and advertisers in general and TV and Web Advertisers in particular. The prospective consumer is heavily dependent on the media and might remain intact if his attitude is negative towards the media selected. An advertising model has been developed to help advertisers.

Detailangaben zum Buch - Consumer Attitude towards TV and Web Advertising


EAN (ISBN-13): 9783838371511
ISBN (ISBN-10): 3838371518
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP Lambert Acad. Publ.
184 Seiten
Gewicht: 0,289 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-11-06T14:53:07+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-01-05T11:01:08+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783838371511

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-7151-8, 978-3-8383-7151-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: singh, gautam
Titel des Buches: advertising, suggestions


< zum Archiv...