- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 68,93, größter Preis: € 79,00, Mittelwert: € 76,70
1
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Guo, Linyuan
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 68,93
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Guo, Linyuan:

The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838375779

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 240 Seiten, Publiziert: 2010-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.79 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Tasche… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Guo, Linyuan
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Guo, Linyuan:

The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838375779

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 240 Seiten, Publiziert: 2010-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.79 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Tasche… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Guo, Linyuan
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 78,51
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Guo, Linyuan:
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783838375779

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 240 Seiten, Publiziert: 2010-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.79 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, LAP LA… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Guo, Linyuan
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 78,05
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Guo, Linyuan:
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838375779

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 240 Seiten, Publiziert: 2010-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.79 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, LAP LA… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers A Hermeneutic Inquiry into Teachers'' Lived Experiences in Curriculum Change - Guo, Linyuan
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Guo, Linyuan:
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers A Hermeneutic Inquiry into Teachers'' Lived Experiences in Curriculum Change - neues Buch

2010, ISBN: 3838375777

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change

China, the country with the largest and oldest public education system, is transforming its education system through a large-scale curriculum reform. The new national curriculum marks a dramatic change in the underlying educational philosophy and practices,which have deep cultural and historical roots in Chinese society. During this system-wide curricular change,Chinese teachers find themselves, more or less,situated in an ambivalent space. They are aware of the curricular change,but uncertain about what change means to them. Many teacher are experiencing resistance borne out of the feelings of lost and the challenges to their identities. Through an interpretive inquiry, new understandings of teacher identity transformation, cross-cultural curriculum conversations, and the psychic and social dynamics of teachers' learning are explored and presented in this book. Examplifying an engaged transnational conversation between East Asian and Western contexts, this book suggests new discourses for enhancing cross-cultural understandings in curriculum studies and curriculum internationlization.

Detailangaben zum Buch - The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers: A Hermeneutic Inquiry into Teachers' Lived Experiences in Curriculum Change


EAN (ISBN-13): 9783838375779
ISBN (ISBN-10): 3838375777
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2008-05-28T20:12:25+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-03T22:02:47+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783838375779

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-7577-7, 978-3-8383-7577-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: guo
Titel des Buches: chinese, curriculum, age reform fdr, the meaning meaning


< zum Archiv...