- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 49,00, größter Preis: € 49,00, Mittelwert: € 49,00
1
Marketing and Facebook : How fashion companies promote themselves on Facebook - Kamila Bairakimova
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellen
gesponserter Link
Kamila Bairakimova:

Marketing and Facebook : How fashion companies promote themselves on Facebook - Taschenbuch

2010, ISBN: 3838393554

[EAN: 9783838393551], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The social media are internet facilities where people can communicate and disc… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellen
gesponserter Link

Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel:

Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838393551

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2010-08-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.23 kg, Verkaufsrang: 36390, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Bus… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellen
gesponserter Link
Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel:
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783838393551

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2010-08-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.23 kg, Verkaufsrang: 36362, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Bus… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellen
gesponserter Link
Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel:
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838393551

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2010-08-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.23 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Marketing allgemein, Marketing & Verkau… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Marketing and Facebook How fashion companies promote themselves on Facebook - Bairakimova, Kamila; Quiroga Arkvik, Isabel
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellen
gesponserter Link
Bairakimova, Kamila; Quiroga Arkvik, Isabel:
Marketing and Facebook How fashion companies promote themselves on Facebook - neues Buch

2010, ISBN: 3838393554

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
Details zum Buch
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook

The social media are internet facilities where people can communicate and discuss through different websites or blogs. The social media has changed the world in many aspect and people are becoming more and more addicted to use these networks. People are fond of the social media because they can be social with a high number of individuals, both be real life friends, as well as strangers. Since the social media has grown to become so popular, companies have taken advantage of this as well. Their goal is to promote themselves through these networks as this can be very lucrative for the business. There are many different social media networks however this study will only be about Facebook. The aim of the study is to find out and describe how companies use Facebook for marketing purposes. An observation of how 34 fashion companies use Facebook for marketing purposes was carried out.Key words: The social media, Facebook, The promotional mix, Advertising, Sales promotions, Events and Experiences, PR and publicity, Personal Selling, Direct Marketing, WOM, Observation.

Detailangaben zum Buch - Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook


EAN (ISBN-13): 9783838393551
ISBN (ISBN-10): 3838393554
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing
64 Seiten
Gewicht: 0,114 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-14T08:05:40+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-11-23T13:34:09+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783838393551

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-9355-4, 978-3-8383-9355-1


< zum Archiv...