- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 28,00, größter Preis: € 45,08, Mittelwert: € 31,42
1
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - Martin Masuch
Bestellen
bei AbeBooks.co.uk
€ 28,00
Versand: € 11,951
Bestellengesponserter Link
Martin Masuch:

Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - Taschenbuch

2012, ISBN: 3842882971

[EAN: 9783842882973], Nieuw boek, [SC: 11.95], [PU: Diplomica Verlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The modern economic world is characterized by a vast number of different cust… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 11.95 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Beoordeling: 5 (van 5)]
2
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - Martin Masuch
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 28,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Martin Masuch:

Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - Taschenbuch

2012, ISBN: 3842882971

[EAN: 9783842882973], Neubuch, [PU: Diplomica Verlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware -The modern economic world is characterized by a vast number of different customer requirements… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Reason-Oriented Marketing - Masuch, Martin
Bestellen
bei booklooker.de
€ 28,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Masuch, Martin:
Reason-Oriented Marketing - Erstausgabe

2012

ISBN: 9783842882973

Taschenbuch

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Diplomica], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. The modern economic world is characterized… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 53,26
(ca. € 45,08)
Versand: € 11,001
Bestellengesponserter Link
Martin Masuch:
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services (German Edition) - Taschenbuch

2012, ISBN: 9783842882973

Diplomica Verlag, 2012-07-31. Paperback. Good., Diplomica Verlag, 2012-07-31, 2.5

Versandkosten: EUR 11.00 Ergodebooks
5
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - Masuch, Martin
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 28,00
Versand: € 2,501
Bestellengesponserter Link
Masuch, Martin:
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services - neues Buch

2012, ISBN: 3842882971

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Diplomica Verlag]

Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
Details zum Buch
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services

The modern economic world is characterized by a vast number of different customer requirements, products, and variations of products, as well as ideas, meanings, opinions, and arguments. Marketing activities are nowadays embedded in a complex world characterized by a multitude of interdependencies and interrelations between different stakeholders and interest groups. Hitherto, economic systems, and above all marketing strategies, strive to separate concerns in order to control the whole. The development of autonomous and stand-alone marketing concepts in the past reflects this paradigm. To cope with the global and networked conditions of the presence, suitable strategies have to be designed which are able to manage the requirements of transitional relationships. The combination of transverse reason and the open society as well as the conceptual transfer to the field of marketing leads to the concept of reason-oriented marketing. The generic character of reason-oriented marketing is enabled by methodical patterns which presents solutions to selected aspects of the marketing process. These patterns constitute generic blueprints for sample solutions that can be systematically arranged to design a strategic implementation of reasonable thinking within the marketing process. The patterns consider particularly the relationships and interactions between the interest groups of the macro environment, by integrating: -the perception and recognition of needs, interests, and requirements of the macro environment. -the association and combination of different rational aspects to form a holistic viewpoint on the totality of arguments and opinions. -the foresight in terms of future impacts and consequences of marketing decisions and instruments. -the principles of criticism and discourse to enable a dialog between the involved stakeholders and interest groups. -the ability to change perspectives systematically within the entirety of rational aspects. -the management of transitions

Detailangaben zum Buch - Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services


EAN (ISBN-13): 9783842882973
ISBN (ISBN-10): 3842882971
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: Diplomica Verlag
80 Seiten
Gewicht: 0,140 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-07-26T06:15:38+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-06-23T12:09:56+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783842882973

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8428-8297-1, 978-3-8428-8297-3


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783842832978 Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services (Martin Masuch)


< zum Archiv...