- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 49,80, größter Preis: € 49,80, Mittelwert: € 49,80
1
History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings - Ricardo Lopes Coelho; Cláudia Faria; Bianor Valente; Paulo Maurício
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 49,80
Versand: € 0,00
Bestellen
Ricardo Lopes Coelho; Cláudia Faria; Bianor Valente; Paulo Maurício:

History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings - Erstausgabe

2020, ISBN: 9783844074437

Taschenbuch

Lisbon 2019, Buch, Softcover, [PU: Shaker], Shaker, 2020

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)
2
History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings - Ricardo Lopes Coelho; Cláudia Faria; Bianor Valente; Paulo Maurício
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 49,80
Versand: € 0,00
Bestellen

Ricardo Lopes Coelho; Cláudia Faria; Bianor Valente; Paulo Maurício:

History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings - Erstausgabe

2020, ISBN: 9783844074437

Taschenbuch

Lisbon 2019, [ED: 1], Softcover, Buch, [PU: Shaker]

Versandkosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings


EAN (ISBN-13): 9783844074437
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2020
Herausgeber: Shaker

Buch in der Datenbank seit 2020-08-21T17:15:46+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-11-03T11:05:24+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783844074437

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-3-8440-7443-7


Daten vom Verlag:

Autor/in: Ricardo Lopes Coelho; Cláudia Faria; Bianor Valente; Paulo Maurício
Titel: History and Philosophy of Science and Science Teaching Proceedings - Lisbon 2019
Verlag: Shaker
Erscheinungsjahr: 2020-07-10
Düren; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,380 kg
Sprache: Englisch
49,80 € (DE)
49,80 € (AT)
62,30 CHF (CH)
Available

BC; B305; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Bildungswesen; Hochschulbildung, Fort- und Weiterbildung; Verstehen; Erziehung, Schul- und Bildungswesen; Naturwissenschaften; History and Philosophy of Science; Science Teaching; Textbooks

Topics in focus in these proceedings: - how history and philosophy of science (HPS) helps students understand science - its contents and processes; - how HPS-based science teaching can lead teachers to develop new didactic activities; - how HPS contributes to the understanding of the concepts of law of nature, theory, observation, experience, fact and its relationship with the knowledge to be worked on in the classroom; - how HPS can help to understand and frame contemporary debates and controversies.

< zum Archiv...