- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 46,04, größter Preis: € 116,59, Mittelwert: € 61,93
1
Bestellen
bei Dodax.de
€ 46,04
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jayaraman Munusamy:

Service Channel Transformation in Retail Banking - neues Buch

ISBN: 9783844399608

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier t… Mehr…

  - Nr. 57cac77a9563510946d72169 Versandkosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
2
Service Channel Transformation in Retail Banking
Bestellen
bei Dodax.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Service Channel Transformation in Retail Banking - neues Buch

ISBN: 9783844399608

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier t… Mehr…

Nr. GM98CC07G4M. Versandkosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
Bestellen
bei Biblio.com
$ 130,40
(ca. € 116,59)
Versand: € 17,881
Bestellengesponserter Link
Jayaraman Munusamy, Siti Faridah, A Sanmugam:
Service Channel Transformation in Retail Banking: A Malaysian Perspective - Taschenbuch

2011

ISBN: 9783844399608

LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011-05-18. Paperback. New. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. Expedite Shipping Available., LAP LAMBERT A… Mehr…

  - Versandkosten: EUR 17.88 Ergodebooks
4
Bestellen
bei Buch24.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Munusamy, Jayaraman / Faridah, Siti / Sanmugam, A:
Service Channel Transformation in Retail Banking - neues Buch

2011, ISBN: 3844399607

Buch, gebundene Ausgabe, 92 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2011 A Malaysian Perspective, LAP Lambert Acad. Publ.

  - No. 10590170. Versandkosten:DE (EUR 0.00)
5
Service Channel Transformation in Retail Banking A Malaysian Perspective - Munusamy, Jayaraman; Faridah, Siti; Sanmugam, A
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Munusamy, Jayaraman; Faridah, Siti; Sanmugam, A:
Service Channel Transformation in Retail Banking A Malaysian Perspective - neues Buch

2011, ISBN: 3844399607

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Acad. Publ.]

  - Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Service Channel Transformation in Retail Banking

The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier to operate,convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections varies between adopters and non-adopters of retail internet banking. The results indicated that there are significant differences between internet banking adopters and non-adopters in terms of easier to operate, convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections. Therefore, the results support the findings of the previous research works conducted in other cultures. The results suggest several implications for retail bankers in Malaysia to minimize the risk perception of the internet banking among the non-adopters of the internet banking through greater awareness and education process.The commercial banks in Malaysia can expect substantial cost savings from maintaining their large physical distribution systems by promoting retail internet banking services on a bigger scale.

Detailangaben zum Buch - Service Channel Transformation in Retail Banking


EAN (ISBN-13): 9783844399608
ISBN (ISBN-10): 3844399607
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Buch in der Datenbank seit 2009-01-09T20:29:23+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-05-01T01:03:20+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 9783844399608

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8443-9960-7, 978-3-8443-9960-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: siti
Titel des Buches: transformation, service


< zum Archiv...