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Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets - Esther David; Kate Larson; Alex Rogers; Onn Shehory; Sebastian Stein
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Esther David; Kate Larson; Alex Rogers; Onn Shehory; Sebastian Stein:

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets - Erstausgabe

2012, ISBN: 9783642341991

Taschenbuch

AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010, Revised Selected Papers, Buch, Softcover, 2012, This volume contains 9 thoroughly refereed a… Mehr…

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2010, ISBN: 9783642341991

This volume contains 9 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were ori… Mehr…

Nr. 978-3-642-34199-1. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
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Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010, Revised Selected Papers - David, Esther (Herausgeber); Larson, Kate (Herausgeber); Stein, Sebastian (Herausgeber); Shehory, Onn (Herausgeber); Rogers, Alex (Herausgeber)
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2012

ISBN: 3642341993

2012 Kartoniert / Broschiert Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management, Unternehmensanwendungen, Angewandte Informatik, Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswiss… Mehr…

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2012, ISBN: 9783642341991

[PU: Springer Berlin], Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2012 23047242/12, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 2012, Banküberweisung… Mehr…

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2012, ISBN: 3642341993

[EAN: 9783642341991], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Springer Berlin], E-BUSINESS,MULTI-AGENT SYSTEMS,TRADING AGENTS,E-COMMERCE,E-NEGOTIATIONS,E-AUCTIONS,, Buchschnitt verkürzt - gepflegt… Mehr…

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets


EAN (ISBN-13): 9783642341991
ISBN (ISBN-10): 3642341993
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer Berlin

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ISBN/EAN: 9783642341991

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-34199-3, 978-3-642-34199-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: rogers, roger stein, kate larson
Titel des Buches: designing information, toronto notes, agent, commerce, designing design, strategies information processing, med, electronic media, cambridge, trading business


Daten vom Verlag:

Autor/in: Esther David; Kate Larson; Alex Rogers; Onn Shehory; Sebastian Stein
Titel: Lecture Notes in Business Information Processing; Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets - AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010, Revised Selected Papers
Verlag: Springer; Springer Berlin
145 Seiten
Erscheinungsjahr: 2012-10-03
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
49,22 € (DE)
50,60 € (AT)
54,50 CHF (CH)
POD
X, 145 p. 26 illus.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften; Verstehen; e-auctions; e-business; e-commerce; e-negotiations; multi-agent systems; trading agents; e-Commerce and e-Business; IT in Business; Artificial Intelligence; Computer Application in Administrative Data Processing; Computer and Information Systems Applications; E-Commerce: geschäftliche Aspekte; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; Künstliche Intelligenz; Angewandte Informatik; EA

Rank and Impression Estimation in a Stylized Model of Ad Auctions.- Network Effects in Double Auction Markets with Automated Traders.- Modeling Seller Listing Strategies.- A Grey-Box Approach to Automated Mechanism Design.- Flexibly Priced Options: A New Mechanism for Sequential Auctions with Complementary Goods.- Search Costs as a Means for Improving Market Performance.- Setting Fees in Competing Double Auction Marketplaces: An Equilibrium Analysis.- Human Traders across Multiple Markets: Attracting Intra-marginal Traders under Economic Experiments.- Time Constraints in Mixed Multi-unit Combinatorial Auctions.
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