- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 52,99, größter Preis: € 130,74, Mittelwert: € 81,76
1
Exploring Preservice Teachers' Beliefs : What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan? - Toshinobu Nagamine
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 78,21
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Toshinobu Nagamine:

Exploring Preservice Teachers' Beliefs : What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan? - Taschenbuch

2008, ISBN: 3639096428

[EAN: 9783639096422], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Nagamine, Toshinobu
Bestellen
bei booklooker.de
€ 52,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Nagamine, Toshinobu:

Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Taschenbuch

2008, ISBN: 9783639096422

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshe… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Nagamine, T: Exploring Preservice Teachers' Beliefs
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 125,00
(ca. € 130,74)
Versand: € 18,831
Bestellengesponserter Link
Nagamine, T: Exploring Preservice Teachers' Beliefs - neues Buch

ISBN: 9783639096422

Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshell, awareness raising, exploratory activities … Mehr…

Nr. A1006706586. Versandkosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.83)
4
Exploring Preservice Teachers Beliefs - Nagamine, Toshinobu
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 67,89
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Nagamine, Toshinobu:
Exploring Preservice Teachers Beliefs - Taschenbuch

2009, ISBN: 3639096428

[EAN: 9783639096422], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. M?ller], PäDAGOGIK JAPAN, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Ideal teache… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Toshinobu Nagamine
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 78,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Toshinobu Nagamine:
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Taschenbuch

ISBN: 9783639096422

Exploring Preservice Teachers' Beliefs ab 78.99 € als Taschenbuch: What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan?. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Pädagogik, Medien > Büc… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Exploring Preservice Teachers' Beliefs

Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshell, awareness raising, exploratory activities situated in sociocultural and educational contexts should be provided for preservice teachers to explore, interpret, and negotiate various sources of their beliefs. Nevertheless, such activities have not been fully incorporated into EFL teacher education programs in Japan. The prime purpose of this research was to not only attempt to describe and document preservice teachers' beliefs about language learning and teaching, but also ascertain to what extent their beliefs would be maintained or transformed as a result of an awareness raising activity: collaborative journaling. Based on the major research findings, this book offers implications for researchers conducting further studies on the same or similar research agenda, as well as for teacher educators. This book is especially significant because no other case studies in which collaborative journaling was used to explore preservice teachers' beliefs are currently available in Asian EFL contexts.

Detailangaben zum Buch - Exploring Preservice Teachers' Beliefs


EAN (ISBN-13): 9783639096422
ISBN (ISBN-10): 3639096428
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: VDM Verlag Dr. Müller
280 Seiten
Gewicht: 0,433 kg
Sprache: ger/Deutsch

Buch in der Datenbank seit 2009-09-27T21:32:31+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-04-02T11:58:16+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3639096428

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-09642-8, 978-3-639-09642-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: japan, exploring teacher, exploring english


< zum Archiv...