Intellectual Property Management - Taschenbuch
ISBN: 9783790802801
Innovation is a source of competitive advantage. In other words, firms may leverage innovation to generate rents, at least temporarily. And this is intended to be a self-sustained busines… Mehr…
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Intellectual Property Management: The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation (Contributions to Management Science) - Taschenbuch
2008, ISBN: 9783790802801
Springer, Taschenbuch, Auflage: 2005, 424 Seiten, Publiziert: 2008-06-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 1, 2.91 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Industrie, Branchen & Beruf… Mehr…
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Intellectual Property Management The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation - neues Buch
2004, ISBN: 3790802808
2005 Kartoniert / Broschiert Management / Technologiemanagement, Technologiemanagement, Copyright, Geistiges Eigentum, Urheberrecht - Urheberrechtsgesetz - UrhG, Unternehmensführung, Un… Mehr…
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Intellectual Property Management: The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation (Contributions to Management Science) - neues Buch
ISBN: 9783790802801
And this is intended to be a self-sustained business model: part of the rent extracted from the market may be re-invested into new technological developments which in turn permit addition… Mehr…
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Intellectual Property Management : The Role Of Technology-Brands In The Appropriation Of Technological Innovation Contributions To Management Science - gebrauchtes Buch
ISBN: 9783790802801
Livre
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Intellectual Property Management - Taschenbuch
ISBN: 9783790802801
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Jennewein, Klaus:
Intellectual Property Management: The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation (Contributions to Management Science) - Taschenbuch2008, ISBN: 9783790802801
Springer, Taschenbuch, Auflage: 2005, 424 Seiten, Publiziert: 2008-06-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 1, 2.91 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Industrie, Branchen & Beruf… Mehr…
Intellectual Property Management The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation - neues Buch
2004
ISBN: 3790802808
2005 Kartoniert / Broschiert Management / Technologiemanagement, Technologiemanagement, Copyright, Geistiges Eigentum, Urheberrecht - Urheberrechtsgesetz - UrhG, Unternehmensführung, Un… Mehr…
Intellectual Property Management: The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation (Contributions to Management Science) - neues Buch
ISBN: 9783790802801
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Intellectual Property Management : The Role Of Technology-Brands In The Appropriation Of Technological Innovation Contributions To Management Science - gebrauchtes Buch
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - Intellectual Property Management: The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation (Contributions to Management Science)
EAN (ISBN-13): 9783790802801
ISBN (ISBN-10): 3790802808
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Springer
404 Seiten
Gewicht: 0,637 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-04-28T03:39:40+02:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-02-05T23:06:29+01:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3790802808
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-7908-0280-8, 978-3-7908-0280-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: martina werner, brands
Titel des Buches: management innovation, intellectual property management, appropriation, beyond the intellectual property, innovation technology, the science and technology the, klaus brand, brands, innovation contribution
Daten vom Verlag:
Autor/in: Klaus Jennewein
Titel: Contributions to Management Science; Intellectual Property Management - The Role of Technology-Brands in the Appropriation of Technological Innovation
Verlag: Physica; Physica
404 Seiten
Erscheinungsjahr: 2004-08-26
Heidelberg; DE
Sprache: Englisch
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XVIII, 404 p. 62 illus.
BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Unternehmertum / Start-ups; Verstehen; Management; Appropriation; Brand Equity; Corporate Strategy; Intellectual Property Management; Technology Management; business; innovation; management; Entrepreneurship; Innovation and Technology Management; Management: Innovation; EA
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