Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues Buch
2002, ISBN: 9783638113212
Research Paper (postgraduate) from the year 2002 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3 (A), European Unive… Mehr…
kobo.com Versandkosten:Zzgl. Versandkosten., zzgl. Versandkosten Details... |
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues Buch
ISBN: 9783638113212
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues ab 16.99 € als epub eBook: 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher… Mehr…
Hugendubel.de Versandkosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus verzendkosten. (EUR 7.50) Details... |
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues Buch
ISBN: 9783638113212
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - 1. Auflage: ab 16.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag
eBook.de Versandkosten:in stock, , , plus verzendkosten., zzgl. Versandkosten Details... |
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - Erstausgabe
2002, ISBN: 9783638113212
The societal marketing concept supporting educational and cultural issues, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], Seiten: 30, [ED: 1], GRIN Verlag, 2002
lehmanns.de Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95) Details... |
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - Erstausgabe
2002, ISBN: 9783638113212
eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2002
lehmanns.de Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95) Details... |
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues Buch
2002, ISBN: 9783638113212
Research Paper (postgraduate) from the year 2002 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3 (A), European Unive… Mehr…
Robert Motzek:
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues BuchISBN: 9783638113212
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues ab 16.99 € als epub eBook: 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher… Mehr…
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - neues Buch
ISBN: 9783638113212
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - 1. Auflage: ab 16.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - Erstausgabe
2002, ISBN: 9783638113212
The societal marketing concept supporting educational and cultural issues, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], Seiten: 30, [ED: 1], GRIN Verlag, 2002
Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues - Erstausgabe
2002, ISBN: 9783638113212
eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2002
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Detailangaben zum Buch - Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues
EAN (ISBN-13): 9783638113212
ISBN (ISBN-10): 3638113213
Erscheinungsjahr: 2002
Herausgeber: GRIN Verlag
Buch in der Datenbank seit 2007-12-11T16:57:36+01:00 (Berlin)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-26T04:27:38+02:00 (Berlin)
ISBN/EAN: 3638113213
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-638-11321-3, 978-3-638-11321-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: motzek, greenpeace
Titel des Buches: making difference, making and marketing
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783656058489 Making a Difference - The societal marketing concept supporting educational and cultural issues (Robert Motzek)
< zum Archiv...